news-details

چراغ اول رئال‌مادرید روشن شد؛ لیورپول، بایرن و منچسترسیتی کولاک کردند(+نتایج کامل)

لیگ قهرمانان اروپا؛

اولین شب از سومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان در حالی پایان یافت که رئال‌مادرید سرانجام برد و لیورپول، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی رقبا را درهم کوبیدند.

به گزارش " نود پرس " ، شب اول از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری رئال‌مادرید، لیورپول، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی مقابل رقبا به پایان رسید.

در گروه A، بایرن‌مونیخ در حالی که تا دقایق پایانی برای زدن گل برتری مقابل ردبول زالتسبورگ تلاش می‌کرد، در نهایت ۶ بر ۲ این رقیب را برد. لواندوفسکی در دقایق ۲۱ (پنالتی) و ۸۸، کریستنسن در دقیقه ۴۴ (گل‌به‌خودی، بواتنگ در دقیقه ۷۹، سانه در دقیقه ۸۳ و تئو در دقیقه ۲+۹۰ برای بایرن و بریشا در دقیقه ۴ و اوکوگاوا در دقیقه ۶۶ برای ردبول گل زدند.

بایرن ۹ امتیازی صدرنشین این گروه است و اتلتیکو با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در گروه B مهم‌ترین دیدار امشب را رئال‌مادرید از اینتر برد. این دو تیم موفق نشده بودند تا این هفته پیروز شوند و شاگردان زیدان در نهایت بازی‌شان مقابل نراتزوری را ۳ بر ۲ بردند. بنزما و راموس در دقایق ۲۵ و ۳۳ با گل‌های‌شان کهکشانی‌ها را امیدوار به برد کردند، اما مارتینس در دقیقه ۳۵ و پریشیچ در دقیقه ۶۸ اینتر را به بازی برگرداندند. در نهایت رودریگو موفق شد دقیقه ۸۰ گل دیگری بزند تا نخستین برد برای رئال رقم بخورد.

مونشن‌گلادباخ صدرنشین ۵ امتیازی این گروه است و رئال‌مادرید با ۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفته.

نتایج کامل بازی‌های امشب لیگ‌قهرمانان اروپا

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!