news-details

جیمز باند به منچستر یونایتد نه گفت!

اختصاصی "نود پرس"

پشان کانری خالق جیمز باند  ، که  دیروز در ۹۰ سالگی درگذشت ، ۲۳ ساله بود که در یک بازی تمرینی در سال ۱۹۵۳ ، مدیر باسابقه منچستریونایتد را تحت تأثیر قرار داد.

گفته می شود سر مت بازبی ، که طی سالهای 1945-1969 منچستریونایتد را مدیریت می کرد ، پس از یک مسابقه فوتبال محلی، به شان کانری پیشنهاد بازی در یونایتد ها را داده بود.

سر شان کانری پس از رد پیشنهاد  ادامه کار در فوتبال ، جیمز باند شد و در هفت فیلم  سرشناس و محبوب 007 بازی کرد.

 کانری که یک وینگر راست بود ،  بازی در تئاتر رویاها را برای نقش بازی در صفحه نقره ای رد کرد زیرا احساس می کرد که در سن ۲۳ سالگی خیلی پیر است و نمی تواند حرفه بازیگری در فوتبال را شروع کند.


بازبی در یک مسابقه در سال ۱۹۵۳ در منچستر متوجه نمایش فوق العاده  کانری شد. سر شان اعتراف کرد که از پیشنهاد بازبی متزلزل شده بود اما عشق بازیگری در سینما به او اجازه چنین کاری نداد. 
وی گفت: من واقعاً دوست داشتم بپذیرم زیرا فوتبال را دوست داشتم اما فهمیدم که یک فوتبالیست درجه یک می تواند تا سن ۳۰ سالگی در اوج باشد و من در آن زمان ۲۳ ساله بودم.
كانری هفت بار به ایفای نقش جیمز باند پرداخت و همچنین برای بازی در فیلم  The Untouchables جایزه اسكار را به عنوان یكی از مشهورترین  فیلم های بریتانیا دریافت كرد.

اختصاصی نود پرس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!