news-details

قتل یک پلیس به دست یک خروس!

در همه جای دنیا پلیس ها توسط اراذل و اوباش و تبهکاران کشته می شوند اما از بخت بد پلیس های فیلیپینی، پیمانه عمر آنها توسط خروس پر می شود!

جنگ خروس، نمایش وحشیانه ای است که بیش از ۲۵۰۰ سال به طور عمده در کشورهای آسیایی برگزار می شود. در فیلیپین این نوع دعوا بین پرندگان بسیار رایج است و مقدار زیادی پول با قمار جابجا می شود اگرچه قوانین این کشور، اجازه این کارها را نمی دهد.

در این هفته اما در فیلیپین، یک واقعه وحشتناک در استان سامر شمالی اتفاق افتاد ، هنگامی که پلیس خبر دریافت یک جنگ خروس غیرقانونی را دریافت کرد. بلافاصله یک گشت برای جلوگیری از این رویداد به محل رفت اما سرویس پلیس با فاجعه پایان یافت.

مامور پلیس کریستین بولوک، مسئول گرفتن یکی از خروس ها بود در حالی که بقیه همراهان جنگ را متوقف و شواهد را جمع آوری کردند. ناگهان ، آن خروس با خار فولادی خود به پلیس حمله کرد و باعث بریدگی در ران او شد. سپس خروس وحشی شریان خون ران پلیس بخت برگشته را مکید و با ماسک زنی باعث مرگ وی شد.

رئیس پلیس منطقه بعد از این اتفاق تلخ با ناراحتی گفت: "این یک حادثه ناگوار و بدشانسی بود که نمی توانم توضیح دهم. وقتی به من گزارش شد باورم نمی شد. این اولین باری است که در 25 سال گذشته به عنوان افسر پلیس،مردی را به دلیل حمله خروس جنگنده از دست دادم.

در اقدام پلیس ، سه نفر دستگیر، دو خروس  جنگنده و همچنین دو دسته خارفولادی توقیف شدند.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!