news-details

بد مستی بازیکنان پرسپولیس و دندان تیز طمع!

اختصاصی "نود پرس"

کامران احمدپور

الان می شود خوب از خجالت وزیر ورزش درآمد! مثلا برایش نوشت آقای وزیر، اگر مکانیک، خیاط، آبدارچی و یا پیشخدمت مخصوص و گارسونی دارید، می توانید او را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس و به عنوان جانشین دندانپزشک مستعفی بگمارید اما من بر خلاف همه، معتقدم رسول پناه یکی از معدود انتصابات و انتخابهای درست وزیر ورزش بود، وزیری که خودش یکی از ضعیف ترین وزاری ورزش تاریخ ایران است! 
پرسپولیس با رسول پناه در سخت ترین شرایط اقتصادی و سیاسی ایران و در اوج فشار تحریم ها، همه رقیبان تا دندان مسلح و مدعی را کنار زد و به فینال رسید. 
رسول پناه در اوج تحریم ها که حتی جابجا کردن هزار یورو هم کاری سخت می نماید، طلب برانکو را داد تا پرسپولیس از خطر محرومیت نجات پیدا کند، کاری که استقلال هنوز در مورد شفر نتوانسته انجام بدهد!
رسول پناه بعد از جدایی بسیار زشت چند بازیکن مدعی تعصب، بخوبی توانست با جذب بازیکنانی نظیر آل کثیر  و .... نه تنها جای خالی آنها را پر کند، بلکه این تیم را تقویت و مجهز تر کند.
من تنها با دو چیز رسول پناه مشکل داشتم؛ اول ادبیات بد او که در حد و اندازه و شان یک مدیر عامل و یک پزشک نبود و بعد اینکه او بجای مطرح کردن آن حرفهای درست در کنفرانس مطبوعاتی، با لیدر جماعت دمخور شده بود!

من به شدت با بعضی از حرفهای او موافقم و درک میکنم که از دست بعضی از بازیکنان بی تعصب، پول پرست و بی مسئولیت و فرصت طلب چه کشیده است.
من به او حق میدهم که بگوید بوی پول و پاداش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، بعضی از بازیکنان این تیم را بد جور مست کرده است و دندانهای طمع را تیز!
من به او حق میدهم از باریکنان پر رو و پر مدعایی که به حق و حقوق خود قانع نیستند و پایشان را خیلی بیشتر از گلیمشان دراز می کنند، آن حرف ها را بزند! 
شما را نمی دانم احتمالا به او حق نمی دهید چون طرفدار و عاشق پرسپولیس هستید و معمولا عشق چشمان آدم ها را کور می کند!

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!