news-details

سوژه سازی سایت انگلیسی

با اینکه بیش از ۲ سال از برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می گذرد اما رسانه‌های دنیا و به خصوص انگلیسی هنوز دست بردار سوژه‌های این تورنمنت نیستند.

داستان مسخره و جالب میلاد برای نوه هایش!
 با اینکه بیش از ۲ سال از برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می گذرد اما رسانه‌های دنیا و به خصوص  انگلیسی هنوز دست بردار سوژه‌های این تورنمنت نیستند و هر بار و به هر بهانه‌ای در مورد آنها مطلب می نویسند ! جدیدترین مورد حاشیه پردازی و سوژه نگاری انگلیسی ها به یک سایت برمی‌گردد که نویسنده آن می نویسد : اگر شما هم فوتبالیست بودید و برای تیم ملی کشورتان در جام‌جهانی بازی می‌کردید ،قطعاً دستاورد شغل و حرفه تان را تاجگذاری می‌کردید. شما حتماً دوست دارید و می خواهید چیزی برای گفتن به نوه هایتان  داشته باشید به خصوص اگر کاری انجام بدهید که کاملاً مسخره و جالب به نظر برسد و توجه و تحسین میلیون ها بیننده تلویزیون را به خود جلب کند. این دقیقاً همان راه و روشی است که در  دو تابستان گذشته میلاد محمدی در روسیه در پیش گرفت. این سایت در ادامه مطلب خود می نویسد: در حالیکه تیم ملی ایران در گروه B مسابقات جام جهانی روسیه در کازان مسابقه بسیار مهمی با اسپانیا داشت و ثانیه ها به سرعت سپری می‌شد, محمدی خودش را برای یک پرتاب دستی کوک کرد تا توپ را به هم‌تیمی‌هایش برساند و شاید آنها بتوانند در آخرین فرصت به دست آمده ،بازی با اسپانیا را به نتیجه مساوی برسانند. او توپ را بوسید و به آسمان اشاره کرد و قبل از پرتاب رو به جلو ملق زد  اما متاسفانه این حرکت او خیلی موفق نبود و آنطور که لحظاتی قبل از پرتاب در ذهنش طراحی کرده بود از آب در نیامد. سرانجام او توپ را پرتاب نکرد و مجبور شد نقشه قبلی اش را عقیم بگذارد و سعی کرد کاری انجام بدهد کمی جنجالی تر !
نویسنده  در ادامه مطلب خود می نویسد: با وجود این ناکامی، نام میلاد در معبد قهرمانان جام جهانی ثبت شده  حتی اگر ایده او فقط و فقط در ذهنش گذشت و هرگز عملی نشد و او نتوانست موفق باشد .میلاد با پرتاب هایش که آن چنان درخشان و پر آتش  نبود،  نتوانست ایران را نجات دهد و تیم ملی این کشور مسابقه را با نتیجه یک بر صفر به اسپانیا باخت .

به اشتراک گذاری این مطلب!