news-details

استخدام‌ کارآگاه خصوصی برای گرفتن مچ بازیکن پر حاشیه!

اختصاصی "نود پرس"

تصاویری که لاس پالماس با آن تانا را اخراج کرده فیلتر می شود.
این باشگاه یک آژانس کارآگاهی خصوصی استخدام کرد تا زندگی و عادات این بازیکن را به مدت یک ماه زیر نظر بگیرد.

 
در زمانی که به نظر می رسید صلح در خانه زردها حاکم است ، تصاویری که سایت باشگاه لاس پالماس اسپانیا برای توجیه خاتمه دادن به قرارداد پدرو تاناوسو دومینگوئز پلیرس ، هافبک گرانقیمت خود منتشر کرد، همه را شگفت زده کرد!  این بازیکن تا ژوئن ۲۰۳۰ با باشگاه قرارداد داشت ،اما زردها دوست داشتند از شر این قرارداد سنگین خلاص بشوند!

 در گزارشی که بنا به درخواست باشگاه و توسط آژانس کارآگاهان میرا تهیه شده است ، چندین بار دیده می شود که این فوتبالیست شبانه به میخانه Osiris Sisha Lounge در لاس پالماس می رود و در آنجا از وی در حال کشیدن شیشه یا قلیان( در خیلی از کشورها به قلیان شیشه گفته می شود) عکس گرفته می شود.

این تحقیقات اضافه می کند که در ۲۵ ژوئن و دو روز قبل از بازی با الچه ، مسابقه ای که تانا به عنوان یک بازیکن تعویضی بازی کرد ، با دوست دختر خود  در ساعت ۱۲ شب در حالی مشاهده شدند که هر دو قلیان می کشند ! در فیلم منتشر شده تمام رفتارهای ناتا نشان داده می شود!

از طرف دیگر ، این تحقیقات موارد ادعایی دیگری نظیر سرعت غیر مجاز ، مهمانی های متعدد در یک خانه (اگرچه هیچ سندی ارائه نمی شود که او در آن خانه رفت و آمد کند ) و .....را اضافه می کند .


 تانا از این تصمیم باشگاه فرجام خواهی کرده و معتقد است "هیچ  بی انضباطی وجود ندارد و این اتفاقات باعث نقض قوانین داخلی باشگاه نیست و بنابراین هیچ استدلالی وجود ندارد که باشگاه بتواند قرارداد من را فسخ کند" 

بر اساس گزارش روزنامه محلی اسپانیا، علاوه بر تانا، کارآگاهانی که  استخدام شده بودند ، پنج بازیکن فوتبال دیگر تیم های حرفه ای را نیز تعقیب می کردند!

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!