news-details

ضد حمله وزیر به کریستیانو: چون مشهوری، مجاز به گستاخی و دروغ نیستی!

  بعد از مثبت اعلام  شدن آزمایش کرونای ستاره یوونتوس،  جنگ بین این دو ادامه دارد.

وینچنزو اسپادافورا ، وزیر ورزش ایتالیا ، روز جمعه تاکید کرد، واقعیت مشهور بودن کریستیانو رونالدو پرتغالی به او اجازه نمی دهد مغرور باشد، به نهادها و سازمانها بی احترامی کند و دروغ بگوید. وی این حرف را پس از حمله مهاجم پرتغالی، به اتهامات وارده به نقض پروتکل بهداشتی انجام داد.


اسپادافورا در بیانیه خود گفت: این واقعیت که برخی از فوتبالیست ها به خوبی شناخته شده اند ، به آنها اجازه نمی دهد که مغرور باشند ، نسبت به نهادها بی احترامی کنند و دروغ بگویند. علاوه بر این ، وقتی شخصی شناخته شده باشد ، باید مسئولیت فکر کردن داشته باشد و برای دیگران یک الگو باشد. 
من نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت كنم. آنچه را كه دیروز در مورد ترك هتل توسط برخی از بازیکنان یوونتوس بر اساس ارتباطات باشگاه با ASL (بخش بهداشت محلی) تورین گفتم ، تأیید می كنم.
 آقای وزیر در پایان گفت: من قصد ندارم دیگر در مورد این مسئله صحبت کنم و آرزو می کنم همه موارد مثبت به کوید ۱۹ به زودی بهبود یابند.

از آنطرف کریستیانو وزیر ورزش ایتالیا را به دروغگو بودن متهم کرد و گفت: من تمام پروتکل ها را رعایت کردم.

کریستیانو  که آزمایش کرونایش  مثبت اعلام شد و روز چهارشنبه با هواپیمای آمبولانس به تورین بازگشت ، در اینستاگرام خود مدعی شد، اتهامات وارده به او در این زمینه کاملاً نادرست بوده و اطمینان داد که قوانین را مطابق با پروتکل ها انجام داده است.

 او گفت: من از پرتغال با هواپیمای پزشکی برگشتم ، با کسی تماس نگرفته ام. همه چیز مجاز است. آنچه گفته می شود کاملاً نادرست است. مردی که نمی خواهم نام ببرم می گوید که من پروتکل را رعایت نکرده ام ، اما این دروغ است.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!