news-details

دستیار شفر: ایران عالی بود اما از استقلال شکایت کرده ام!

میگوئل کولی دستیار جاماییکایی وینفرد شفر در استقلال، خاطرات شگفت انگیزی از دوران حضورش در ایران دارد و می گوید علیرغم امکانات و مدیریت فوق العاده در فوتبال امارات، ایران از نظر شور و احساسات تماشاگران و کیفیت بازیکنان چیز دیگری است!

این مربی جاماییکایی که در حال حاضر در فوتبال امارات بیکار است در مصاحبه ای ضمن تمجید از زیر ساخت های فوتبال این کشور، در مورد دوران حضور خود در فوتبال ایران و استقلال گفت دوران حضور او در استقلال با شفر مثل یک شکلات تلخ بود! کولی در این ارتباط گفت:

    دوران مربیگری من در ایران بسیار خوب بود. اول از همه ، طرفداران شگفت انگیز هستند و بازیکنان نیز بسیار خوب هستند. با این حال ، همیشه مسائل مربوط به مدیریت بود. من در این مورد عمیق نخواهم شد زیرا در CAS ،دادگاه داوری ورزش علیه این باشگاه پرونده دارم.
    در مورد هواداران هم باید بگویم بله ، آنها از داشتن من در کشورشان خوشحال بودند. هواداران آنجا در مورد فوتبال بسیار متعصب هستند ، سفر در خیابان ها و رفتن به مراکز خرید دشوار بود زیرا هواداران به سمت شما هجوم می آورند. استادیوم ها همیشه پر می شدند. استادیوم ها  همیشه ۹۰ هزار نفر تماشاگر  داشتند ، مخصوصاً در طول بازی های داربی !
 

     کوی معتقد است مدت حضور او در این باشگاه تهرانی تا حدی یک داستان موفقیت آمیز بود.

او در این ارتباط می گوید:

    در مدت زمان حضورم در ایران ، ما در مسابقات  جام حذفی در سال ۲۰۱۸ قهرمان شدیم و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  رسیدیم و مقام دوم لیگ در سال ۲۰۱۸ را به دست آوردیم.
 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!