news-details

زیدان و کریم باقری را دوست دارم؛ آرزو دارم با لیورپول قهرمان اروپا شوم و توپ طلا بگیرم

مصاحبه اختصاصی با یاسین امانی

یاسین امانی هافبک ملی‌پوش تیم ملی فوتبال نونهالان و باشگاه دبیری تبریز در گفت‌ وگو با " نود پرس " حرفهای جالبی زد که با هم می‌خوانیم:

نود پرس/ خودت را معرفی کن و فوتبال را چطوری و از کجا شروع کردی؟

  یاسین امانی هستم متولد سال 1385 و در تبریز بدنیا آمدم.  فوتبالم را از شش سالگی از مدرسه فوتبال آذرآب تبریز شروع کردم و زیر نظر آقایان  دین محمدی و کاوه سلامی  آموزش دیدم  و در سن 12 سالگی به تیم نونهالان ماشین سازی انتخاب شدم و در سال 98(پارسال) به تیم لیگ برتر نونهالان دبیری تبریز پیوستم.

نود پرس/ تا بحال به تیم ملی دعوت شده‌ای؟

     بله  سال 97  به تیم زیر سیزده سال تیم ملی دعوت شدم و در چندین اردوی تیم‌ملی حضور داشتم و در سال98 به تیم نونهالان زیر 14 سال ایران دعوت شده ام و سه بار هم در اردوهای مختلف تیم ملی زیر 14 سال حضور داشتم و باید از زحمات جناب آقای یاوری وجناب  بدخشان تشکر ویژه داشته باشم.

اردوی تیم ملی

اردوی تیم ملی

نود پرس/ چه بازیکنانی را الگوی خود قرار دادی و چرا به شماره 21 علاقه‌مندی؟

     کریم باقری و اشکان دژاگه را در ایران الگو خود قرار داده‌ام، چون آقای دین محمدی همیشه بهم میگفت مثل کریم باقری یک روز بهترین هافبک وسط ایران می‌شوی و  از بازیکنان خارجی هم پیرلو و زیدان را دوست دارم و بخاطر علاقه به پیرلو شماره 21 را می‌پوشم.

باشگاه دبیری تبریز

نود پرس/ مشوق و پشتیبان اصلی‌ات چه کسانی بودند ؟

     مربی عزیزم آقای عبدالعلی محمودی و کسی که همیشه منو یاری کرده و در همه امور خصوصا فوتبال پشتیبانم بوده « پدر» عزیزم بود.

نود پرس/ بزرگترین آرزویی که می‌خواهی در فوتبال به آن برسی؟

   قطعا  دوست دارم لباس مقدس تیم ملی کشورم را بر تن کنم و یکی از بزرگترین آرزویم به‌دست آوردن توپ طلا و قهرمانی با تیم لیورپول در اروپا است.

نود پرس/ تتمه؟

   جا دارد از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیده‌اند( آقای محمد علیزاده ، آقایان کاوه و کمال سلامی، رسول جمالی، عبدالعلی محمودی،احمد نوین،  رسول محمدپور ، هادی مهری‌زاده ، داود زارعی و اکبر چوپانی  تشکر کنم و از دو مربی عزیزم « غلامحسین دین محمدی و محمد علیزاده » تشکری ویژه دارم چرا که برایم زحمات بیشتری کشیده اند و امیدوارم بتوانم جواب زحمت‌های این عزیزان را بدهم و  از دو فرشته زندگی‌ام که پدر و مادرم هستند  بسیار تشکر میکنم .

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

با اینستاگرام نود پرس همراه شوید(کلیک کنید)

به اشتراک گذاری این مطلب!