news-details

آزمون در یک قدمی مافیا

چند سالی است که ایتالیایی ها بدجور چشمشان سردار آزمون را گرفته است!

به گزارش نود پرس، چند سالی است که ایتالیایی ها بدجور چشمشان سردار آزمون را گرفته است! در این چند سال ،تقریبا آزمون از بیشتر لیگ های معتبر دنیا پیشنهاد داشته اما اینکه چرا باشگاههای معتبر ایتالیایی اینقدر روی او زوم کرده اند معلوم نیست. اولین مشتری ایتالیایی سردار ایرانی،فیورنتینای شهر فلورانس بود و آخرین آن ناپولی شهر ناپل که مارادونا را در آنجا ناباب کرد !
همین چند ساعت پیش بود که دوباره یک سایت ایتالیایی از نزدیک شدن آزمون به ناپل نوشت و البته دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپل هم در مصاحبه با روزنامه AS اسپانیا تایید کرد از بین سردار آزمون  و لوکا جوویچ بازیکن صرب رئال مادرید یکی را می خرد!
آقای رئیس تیم شهر مافیا ،چند روز قبل از این مصاحبه هم در گفتگو با روزنامه کوریه رو دلا سرا ایتالیا از علاقه باشگاهش برای خرید آزمون حرف زده بود.
ما که  حداقل ۵-۶ سال است چشم انتظار جا گرفتن آزمون در سبد خرید یک باشگاه بزرگ اروپایی هستیم، علاقه مندان به سردار آزمون و حضور فوتبالیست های ایرانی در لیگ ایتالیا نیز اگر کمی صبور تر باشند، شاید بعد از علی سامره و رحمان رضایی بار دیگر یک بازیکن ایرانی را در لیگ سری A ایتالیا آنهم با پیراهن پر سرو صدای ناپولی با آن هواداران با تعصبش ببینند!

به اشتراک گذاری این مطلب!