news-details

سرنوشت مهاجم پرسپولیس در انتظار ستاره تیم ملی انگلیس!

 

جود بلینگهام ممکن است پس از آخرین گلی که برای انگلیس مقابل اسلواکی در یورو 2024 به ثمر رساند، به خاطر جشن گل خود با جریمه یا حتی محرومیت روبرو شود.

اختصاصی نود پرس

 

یوفا در نامه ای به جود بلینگهام، ستاره تیم ملی انگلیس، از او خواسته است تا در مورد نحوه شادی خود که درجه x رتبه بندی شده، توضیح بدهد. او این حرکت را در جریان پیروزی دراماتیک مقابل اسلواکی انجام داد.

 

 

به گزارش نود پرس و به نقل از دیلی استار روسای یوفا با اتحادیه فوتبال انگلیس نیز تماس گرفته اند تا در مورد این رفتار فوق ستاره توضیح بخواهند. بلینگهام به دلیل «نقض احتمالی قوانین اساسی رفتار شایسته» پس از گل تساوی مقابل اسلواکی در گلزنکرخن در یورو 2024 یکشنبه شب مورد تحقیقات قرار گرفته است.

 

تصاویر نشان می‌دهند که بلینگهام با حرکتی به سمت نیمکت اسلواکی، به اندام خصوصی خود اشاره می کند. قابل درک است که هیئت حاکمه فوتبال اروپا نیز با تمام کسانی که روی نیمکت اسلواکی هستند تماس خواهد گرفت تا روایت آنها را از آنچه اتفاق افتاده است دریافت کند.

 

به همه طرف های درگیر 72 ساعت فرصت داده می شود تا پاسخ دهند. بلینگهام ممکن است با جریمه نقدی یا حتی محرومیت روبرو شود.

 

 

اما با اینهمه روسای اتحادیه فوتبال انگلیس مطمئن هستند که فوق ستاره رئال مادرید از محرومیت فرار خواهد کرد و حتی ممکن است تا پایان یورو 2024 با او برخورد نشود. بلینگهام برای دفاع از خود به رسانه های اجتماعی رفت و ادعا کرد که این اقدام مبهم شوخی با دوستانی بود که در سکوهای پشت نیمکت اسلواکی نشسته بودند.

 

 

در مهر ماه سال ۱۳۹۹ و در جریان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، عیسی آل کثیر حرکتی بسیار خفیف تر انجام داد و ۶ ماه محروم شد. مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با النصر عربستان با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا ۶ ماه محروم شد و به همین خاطر ضربه سنگینی به پرسپولیس وارد شد. 

 

 

محرومیت وی به دلیل شادی پس از گل مقابل پاختاکور ازبکستان در نظر گرفته شده بود و او حتی مبلغ ۱۰ هزار دلار هم جریمه پرداخت در حالیکه نوع شادی گل آل کثیر با بلینکهام بسیار متفاوت و مودبانه بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!