news-details

اخبار کوتاه نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر 

میلاد زکی پور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران سپاهان خداحافظی کرد.

2049736

 

شنیده ها حاکی از آن است که محمدرضا زنوزی در اندیشه خرید یک مهاجم قابل خارجی نیز هست. در حالی که تمام توجهات معطوف به سه بازیکن پرسپولیسی مورد هدف تراکتور است، او تلاش می‌کند مهاجمی را بخرد که نقشی کلیدی نظیر ریکاردو آلوز را ایفا کند.

 

باشگاه گل گهر هنوز تصمیم نهایی خود را در مورد اوزونیدوس نگرفته و این سرمربی شرایط مبهمی دارد. محرم نویدکیا و مهدی تارتار دو گزینه داخلی گل گهری‌ها محسوب می‌شوند.

 

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس خبر رد درخواست این باشگاه برای مجوز خوان کارلوس گاریدو را رد کرد و گفت که به زودی این مجوز صادر خواهد شد و احتمال دارد او تا پایان هفته به ایران بیاید.

 

ادعای یک رسانه عراقی؛ سپاهان به‌دنبال جذب ایمن حسین مهاجم عراق است. ایمن حسین 27 ساله عملکرد درخشانی در جام ملت‌های آسیا داشت و حالا با پایان لیگ عراق بازیکن آزاد خواهد بود.

2049709

 

امیرحسین حسین‌زاده ستاره خط حمله تراکتور بعد از اعلام همکاری با تراکتور برای فصل آینده، واکنشی نداشته و برخلاف فصل گذشته، نامی از او در رسانه‌ها وجود ندارد. حسین‌زاده چهار سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد.

2049707

 

به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند تصمیم نهایی خود را گرفته و احتمالا در ساعات آینده باید منتظر رونمایی از تیم او باشیم. بیرانوند چند سال درخشان را در پرسپولیس سپری کرد و حالا در شرایطی که اتهام فسخ غیرقانونی را متوجه خود می‌بیند، به استقبال امضا می‌رود.

2049699

 

باشگاه هوادار در تلاش است تا به زودی جلسه‌ای را با مسعود شجاعی برگزار کند تا او برای ماندن در این تیم در فصل جدید متقاعد شود.

2049698

 

در شرایطی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال حضور یک سرمربی اروپایی روی نیمکت استقلال خوزستان به گوش می‌رسید، حالا گفته می‌شود که احتمال دارد تا رسول خطیبی هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد این روزها مشغول بررسی و گزینه‌های یحیی گل‌محمدی است تا بازیکن موردنظر او را جذب کند.

 

 

 شجاعیان در لیست جواد نکونام قرار ندارد و اخبار مربوط به مذاکره آبی‌ها با این بازیکن و احتمال حضور دوباره او در استقلال صحت ندارد تا بدین ترتیب پرونده بازگشت او به این تیم بسته شود.

پرسپولیس هنوز تکلیف احمد گوهری دروازه‌بان قرض داده شده به آلومینیوم را مشخص نکرده و این گلر که فصل گذشته در آلومینیوم روند مثبتی را طی کرده بود، وضعیت مبهمی برای ادامه کار با پرسپولیس دارد. البته به نظر می‌رسد وضعیت دروازه سرخپوشان منوط به تصمیم نهایی علیرضا بیرانوند باشد؛ که در صورت ماندن او، سرخپوشان با همان اسکواد فصل پیش ادامه خواهند داد.

2049686

 

از رشید مظاهری از نیم فصل پارسال تا الان خبری در دسترس نیست. گلر سابق استقلال، تراکتور، ذوب‌آهن و دروازه‌بان سابق تیم‌ملی، یا در سکوت به تمرینات مشغول است یا قصد کرده از فوتبال برود. ما هنوز در تشخیص این موضوع به جایی نرسیم اما تلاش می‌کنیم با او در مورد دوری از فوتبال صحبت کنیم.

 

 

در اهواز همه در انتظار اولین خرید یحیی گل‌محمدی برای فولاد هستند. یحیی بعد از دوره طولانی‌اش در پرسپولیس، فصل جدیدی را در باشگاهی که سابقه درخشان در آن دارد، آغاز خواهد کرد. او قطعا برای ساخت یک تیم مدعی، از تمام توان مالی شرکت برای جذب بازیکن مناسب استفاده خواهد کرد و باید دید که فولاد در فصل تازه چگونه بسته خواهد شد.

2049684

 

کار علی علیزاده با تراکتور تمام شده و این هافبک  دفاعی مازندرانی قلدر بعد از چهار فصل حضور در گل‌گهر، فوتبال خود را در شمال‌ غرب کشور دنبال خواهد کردسبک بازی او طوری است که به نظر  می‌رسد خیلی زود برای خود جایی در قلب هواداران تراکتور باز کند. البته در تراکتور همه چیز در حالت پندینگ قرار دارد.

 

 

سیلوا، مدافع برزیلی استقلال، احتمالا بعد از سه فصل موفق در جمع آبی‌ها و بالا بردن یک جام قهرمانی، به پایان کارش در استقلال خواهد رسید. او فصل گذشته در اواسط فصل به تیم اضافه شد و به جز مدتی که نیمکت‌نشین بود، حضور موثری در این تیم داشت. با این حال به دلیل محدودیت فهرست بزرگسالان و خرید سه خارجی توسط مالکان جدید، بعید است که او در فصل جدید هم برای استقلال بازی کند.

2049681

 

هنوز تکلیف امید نورافکن و موضوع سربازی او روشن نشده و هنوز کسی نمی‌داند این ستاره ملی‌پوش فوتبال ایران برای ادامه فوتبال به ملوان خواهد رفت یا همچنان در این فصل به کار خود در همین سپاهان ادامه می‌دهد.

 

مرتضی تبریزی یک دهه بعد از ظهور در فوتبال ایران، به واسطه مصدومیت رباط صلیبی در فصل گذشته در جمع بازیکنانی قرار دارد که ممکن است این فصل در یک تیم مدعی یا بالای جدول حاضر نشود. این روند طبیعی همه فوتبالیست‌هاست، حتی برای او که سابقه یک انتقال بزرگ و گران‌قیمت از ذوب‌آهن به استقلال را دارد. برای مرتضی تبریزی آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریع‌تر به فوتبال را داریم.

 

علیرضا حقیقی یکی از باتجربه‌ترین دروازه‌بان‌های لیگ فوتبال ایران است که در فصل گذشته نمایش خوبی در دروازه هوادار داشت. این گلر پرسابقه که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ در دروازه تیم ملی را هم دارد، علاقمند بود فوتبال خود را در پرسپولیس دنبال کند اما مشکلات مربوط به فهرست بزرگسالان مانع از این اتفاق خواهد شد مگر آنکه قرمزها او را به عنوان گزینه اول مدنظر قرار بدهند.

 

علیرضا بیرانوند تصمیم نهایی خود را تا 48 ساعت دیگر خواهد گرفت و روز چهارشنبه باید منتظر حضور او در پرسپولیس یا تراکتور بود.

باشگاه گل گهر از بین مهدی تارتار، محرم نویدکیا و مارینوس اوزونیدوس یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب خواهد کرد.

 

باشگاه ملوان احتمالا روز پنج شنبه تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد شرایط خود تصمیم گیری کند.

روادید کاری خوان کارلوس گاریدو صادر نشده تا شرایط برای سرمربی پرسپولیس مبهم شود. شورای برون‌مرزی این موضوع را به تصمیم نهادهای بالادستی ارتباط داده است.

 

در میان اخبار نفر و انتقالات لیگ برتر، این هم خبری از لژیونرها: خوش آمدی مهدی طارمی!

2049488

 

آرمین سهرابیان با امضای قرارداد دوساله در تیم فوتبال استقلال ماندنی شد.

2049485

 

در حالی که هنوز سرنوشت مالکیت و مدیریت باشگاه ملوان مشخص نشده، ترانسفر مارکت در اطلاعیه عجیب امید نورافکن را سرباز این تیم دانست.

2049459

 

پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادعای عجیبی را در مورد والتر ماتزاری مطرح کرده و می‌گوید او به‌خاطر ذوق حضور در ایران خبر را به رسانه‌های ایتالیایی داده و باعث منتفی شدن این انتقال شده است. او مدعی شد که توافق پرسپولیس با ماتزاری یک میلیون دلار بوده است.

 

 آلمدین زیلیکیچ هافبک اهل بوسنی است که باشگاه استقلال در هفته‌های گذشته با ارسال یک آفر رسمی، به دنبال جذبش بوده است. او امروز تست ایفمارک را پشت سر گذاشت تا آماده انتقال به استقلال شود.

2049436

 

باشگاه پرسپولیس توانسته بودجه بیش از 100 میلیاردی را برای نقل و انتقالات خود از بانک شهر بگیرد. قرار است با این مبلغ تمام طلب چند ساله بازیکنان هم پرداخت شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!