news-details

اعلام مبلغ قرارداد 3 ستاره پرسپولیس

گفته می‌شود قرارداد بازیکنان تمدیدی پرسپولیس ۲۰ میلیارد است.

به گزارش نود پرس؛ پرسپولیس تا به اینجا نقل و انتقالات خوبی را نداشته و فقط ۳ ستاره این تیم قراردادشان را تمدید کردند. خیلی از بازیکنان پرسپولیس بدون قرارداد هستند و تکلیفشان برای فصل بعد هنوز مشخص نیست. همچنین تا این لحظه باشگاه پرسپولیس هیچ بازیکن جدیدی را هم به خدمت نگرفته است. مشکل اصلی قطعا در ماجرای نقل و انتقالات ضعیف پرسپولیسی‌ها به مسائل مالی برمی‌گردد. جاییکه تیم‌های پولدار به شراغ ستاره‌های پرسپولیس آمدند و آن‌ها را با پیشنهادهای وسوسه انگیز هوایی کردند.

، ستاره‌هایی مثل بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر که هر روز شایعه جدایی شان از پرسپولیس جدی‌تر می‌شود، به دلیل عدم دریافت مطالبات و البته پیشنهاد بسیار پایین‌تر پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها قصد جدایی دارند.

با این وجود ۳ ستاره باتجربه پرسپولیس حاضر شدند با مبلغ پیشنهادی باشگاه کنار بیایند و قراردادشان را تمدید کردند. وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و سروش رفیعی ۳ بازیکنی بودند که در هفته گذشته با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند و یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کردند. اما این ۳ ستاره برای فصل آینده چقدر دریافتی خواهند داشت و با چه مبلغی حاضر به تمدید قرارداد خود شدند؟!

شنیده‌های ما حاکی از آن است که مبلغ توافق شده بین باشگاه پرسپولیس و هر ۳ بازیکن ، ۲۰ میلیارد تومان است و این ۳ بازیکن باتجربه راضی شدند با این مبلغ قرارداد خود را تمدید کنند. همچنین یکسری آپشن‌ها هم در چارچوب قوانین نقل و انتقالاتی ایران در قرارداد این بازیکنان گنجانده شده که ممکن است در صورت فعال شدن این آپشن‌ها قرارداد این نفرات بیشتر شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!