news-details

دستور جدید دیکتاتور کره شمالی: مدفوع خود را ذخیره کنید!

اختصاصی نود پرس

کیم جونگ اون از مردم کره شمالی می خواهد که 22 پوند از مدفوع خود را در حکم نفت خام جمع آوری کنند!

 مستبد کره شمالی از شهروندان خواسته است مقدار زیادی از این مدفوع خود را تحویل دولت دهند، اما این درخواست در بدترین زمان ممکن صورت گرفته است چرا که گرمای هوا باعث پخش بوی بد در منارل کره ای ها می شود.

 

 

 

کیم جونگ اون در اقدامی عجیب و مشمئز کننده به مردم کره شمالی دستور داده که مدفوع خود را جمع آوری کنند.

 

این دستورالعمل تلخ و تهوع‌آور به اتباع دستور می‌دهد که هر کدام 22 پوند پوند را در تلاش برای یافتن یک جایگزین کود مقرون‌ به‌ صرفه تحویل دولت دهند.

 

به گزارش نود پرس و به نقل از سان، ظاهراً دیکتاتور خود شیفته در زمستان چمدان های حامل مدفوع مردم کره شمالی را جمع آوری می کند!

 

 

 

 

 

 

کره شمالی در حال حاضر با کمبود شدید کودهای وارداتی دست و پنجه نرم می کند و این مسئله دیکتاتور را مجبور می کند تا از اتباع خود بخواهد در تلاشی که در سراسر کشور اجباری است، برای کود دادن به غذای خود در تابستان تولید این نوع کود را حمایت کنند!

 

اهالی شکایت دارند که در گرمای تابستان مجبورند مدفوع خود را در باغچه هایشان خشک کنند.

 

یکی از ساکنان استان ریانگانگ گفت: «واحد نگهبانی محله دستور خشک کردن فضولات انسانی را صادر کرده است.

ساکنان نمی توانند حیرت خود را از این دستور پنهان کنند. با این حال راهی برای انجام ندادن این کار کثیف وجود ندارد ولی کسانی که می توانند 5000 وون جمع کنند( حدود 4.50 پوند) و به دولت بدهند از انجام این کار معاف می شوند. این مبلغ برای بسیاری از کره ای ها پول زیادی است اما آنها می توانند با پرداخت هزینه از خشک کردن مدفوع خود خودداری کنند.

 

این درخواست پس از آن صورت می‌گیرد که کره شمالی در ماه مه بالن‌هایی را بر فراز مرز شناور کرد که مملو از مدفوع بود.

 

کره جنوبی نمونه هایی از 1500 بالون را که کره شمالی برای آنها فرستاده بود را تجزیه و تحلیل کرد و تأیید کرد که محتوای آنها عجیب و منزجر کننده است. این بسته ها همچنین حاوی زباله، لباس های Hello Kitty و انگل های مدفوع انسان بودند.

 

 

کیسه‌ها از طریق نخ به بادکنک‌های شفاف سفید که حاوی کاغذ توالت، خاک تیره و سایر محتویات بودند، متصل شده بودند.

 

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی در آن زمان گزارش داد که "برخی از بادکنک های سقوط کرده با توجه به رنگ و بوی تیره آن مدفوع به نظر می رسد." در حال حاضر تجزیه و تحلیل ها ی مربوط به برخی از بسته های بالون، "کرم های گرد، کرم شلاقی و کرم نخی" را در خاک شناسایی کرده است.

 

این وزارتخانه افزود: احتمالاً خاک به این انگل آلوده شده است زیرا از مدفوع انسان به جای کودهای شیمیایی در شمال استفاده شده است.

 

 

کره شمالی جایی است که بعضی از به ظاهر سیاستمداران ما، علاقه عجیبی به شبیه شدن به آنها دارند و نوع حکومت آنجا مدینه فاضله آنجاست.

به اشتراک گذاری این مطلب!