news-details

رفیعی با پرسپولیس تمدید کرد

هافبک خوش تکنیک پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش "نود پرس"، باشگاه پرسپولیس در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود و پس از تمدید قرارداد با مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری، برای ادامه همکاری با سروش رفیعی نیز به توافق نهایی دست یافت.

سروش رفیعی که طی دو فصل اخیر جزء موثرترین بازیکنان پرسپولیس بوده و نقش مهمی در قهرمانی‌های سرخ‌پوشان داشته، با مدیرعامل این باشگاه به توافق رسید تا یک سال دیگر هم پیراهن تیم محبوب خود را بر تن کند.

این هافبک باتجربه که فصل گذشته 27 بازی برای پرسپولیس انجام داد و یکی از مهره‌های اصلی سرخ پوشان در تکرار قهرمانی لیگ برتر بود، به ماجراجویی خود در این تیم ادامه می‌دهد و امیدوار است مثل دو سال اخیر باز هم با قرمزها جام بگیرد.

سروش رفیعی اکنون در سفر خارج و تعطیلات به سر می‌برد، اما پیگیری ها نشان می‌دهد شماره هفت سرخ‌ها پیش از سفر توافق نهایی با پرسپولیس را صورت داده و قراردادش را تمدید کرده و بعد از بازگشت او به صورت رسمی این موضوع از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

هافبک تکنیکی پرسپولیس در فصل اخیر لیگ برتر که توانستند به قهرمانی دست پیدا کنند، سه پاس گل داد و نقش کلیدی در طراحی حملات سرخ پوشان و ایجاد موقعیت با ارسال از ضربات آزاد داشت که می‌خواهد فصل بعد نمایش بهتری هم ارائه کند.

سروش رفیعی در دور برگشت لیگ شانزدهم و نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم هم تجربه بازی برای پرسپولیس را داشت که در آن مقطع هم به دو قهرمانی همراه با این تیم در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی و سوپر جام رسید، اما در بازگشت به جمع سرخ پوشان نیز توانست طی دو فصل اخیر همین افتخارات را به دست بیاورد و تکرار کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!