news-details

هایجک در هایجک؛ ستاره لیگ برتری استقلالی شد!

ستاره ملی پوش ذوب آهن با استقلال به توافق رسید.

محمد حسین اسلامی پدیده تیم فوتبال ذوب آهن یکی از ستاره های آینده دار فوتبال ایران به حساب می آید که مورد توجه چند تیم مطرح لیگ برتری قرار گرفته بود. اسلامی از فصل قبل به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و نکونام هم بارها از علاقه اش به این بازیکن صحبت کرد.

با این حال همزمان با استقلال، پرسپولیس هم به دنبال جذب این بازیکن بود و حتی مذاکرات خوبی با این بازیکن و پدرش انجام داده بود.

پرسپولیس خیلی به توافق با اسلامی نزدیک بود و در آستانه هایجک این بازیکن قرار داشت ولی طی دو سه روز اخیر اتفاقاتی رخ داد که این بازیکن از پرسپولیس دور شد. پیشنهاد مالی پرسپولیس به این بازیکن بالا بود و باشگاه پرسپولیس نمی خواست سقف پرداختی اش را به این بازیکن بدهد. از همین رو اسلامی تصمیم گرفت دوباره پای میز مذاکره با استقلال بنشیند. شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه استقلال با اسلامی به توافق نهایی رسیده و قرار است به زودی از این بازیکن رونمایی شود.

در رابطه با این انتقال شاهد هایجک در هایجک بودیم و غول های بزرگ پایتخت رقابت پیچیده ای برای جذب یکی از بازیکنان آینده دار لیگ برتر داشتند. شواهد نشان می دهد استقلال برنده این تقابل بوده و اسلامی که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد، فصل آینده را در استقلال بازی خواهد کرد و پیراهن آبی برتن می کند.  

به اشتراک گذاری این مطلب!