news-details

آدم خواری در یورو :گاز گرفتگی هوادار کرواسی توسط یک زن !

اختصاصی نود پرس

به گزارش نود پرس پس از پایان  بازی مرحله گروهی  تیم کرواسی با ایتالیا  یک هوادار کروات به نام لنارد باریشیچ در جریان درگیری بر سر پیراهن تیم ملی کرواسی که توسط  لوک ایوانوسک پرتاب شده بود توسط زنی گاز گرفته شد .

پلیس آلمان نیز تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

درگیری در حالی رخ داد که باریسیچ انتظار داشت پیراهن ایوانوسک را بگیرد، که بازیکن کرواسی پس از بازی کرواسی مقابل ایتالیا، آن را در میان جمعیت پرتاب کرد  اما با حمله ناگهانی یک زن به سمت او غافلگیر شد.

در میان هرج و مرج، ویدئویی که باریشیچ را با دو اثر گازگرفتگی قابل مشاهده بر روی پشتش به تصویر می کشید، به طور گسترده در رسانه های اجتماعی دست به دست شد و ماهیت عجیب و غریب این رویداد را تشدید کرد.

 

پس از پرتاب پیراهن توسط بازیکن کرواسی  باریسیچ با موفقیت این پیراهن را گرفت اما سه نفر به زور پیراهن را از او گرفتند. در جریان درگیری های بعدی، زنی از ناحیه شانه باریشیچ را گاز گرفت تا ضربه آخر را به او بزند  و او را مجروح کردند.

در واکنش به این حادثه و پوشش رسانه ای پس از آن، ایوانوسک مستقیماً با باریشیچ تماس گرفت و ناراحتی خود را ابراز کرد و پیراهن کرواسی دیگری را به او هدیه داد تا او این حادثه تلخ را به دست فراموشی بسپرد.

این اتفاق با دیگر نشان داد ایران و غیر ایران ندارد گاهی برای حتی یک پیراهن انسان های به ظاهر متمدن قرن 21 می توانند حتی تا مرز کشتن یکدیگر پیش بروند.

 

حسام الدین احمدپور

به اشتراک گذاری این مطلب!