news-details

پیشنهاد کره جنوبی مورایس را وسوسه کرده است : مرد پرتغالی در آستانه جدایی

سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز پس از قهرمانی در جام حذفی تصمیم خود را گرفت و به مدیران باشگاه خبر مهمی را اطلاع داد.

به گزارش "نود پرس "، مشخص بود که یکی از مهم‌ترین چالش‌های مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان و همکارانش در هیئت مدیره باشگاه جلب رضایت ژوزه مورایس برای ادامه همکاری در سال سوم است که درنهایت امروز این مربی پرتغالی پس از چند روز تصمیم خود را برای آینده به اطلاع باشگاه رسانده است.
مورایس در گفتگویی که با مدیران باشگاه داشته به آنها از خستگی خود گفته و اینکه دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارد و این موضوع هم به دلیل اتفاقات عجیب و غریبی است که در طول فصل در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی رخ داد و آنها را به دل بحرانی بزرگ فرستاد و دلخوری و گلایه بزرگ مورایس را به همراه داشت.

2047329

در همین زمینه با یکی از مدیران باشگاه سپاهان صحبت کردیم که او می‌گوید با این درخواست مورایس و عدم تمایل او برای ادامه همکاری موافقت نکرده‌اند و مصر بر ادامه این همکاری هستند. باشگاه سپاهان از مورایس خواسته تا برای آرامش ذهنی و روانی بیشتر به تعطیلات یک هفته‌ای برود و پس از آن پاسخ نهایی را بدهد. 
نکته قابل توجه در قرارداد مورایس اینکه او همچنان یک سال دیگر قرارداد دارد و باید برای جدا شدن بند آزادسازی خود را به باشگاه اصفهانی پرداخت کند که بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه با توجه به پیشنهادات خارجی‌ای که دریافت کرده داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!