news-details

همه ی لژینور ها به استقلال نه می گویند !

چهار بازیکن لژیونر به پیشنهاد نکونام برای پیوستن به استقلال پاسخ منفی داده‌اند.

به گزارش "نود پرس"، پس از کش و قوس فراوان و انتشار شایعات گوناگون، بالاخره جواد نکونام در استقلال ماندگار شد تا به فعالیت خود در این تیم ادامه دهد. سرمربی آبی‌ها نیز لیست بازیکنان مورد نظر خود را تحویل مدیران باشگاه داده تا با این نفرات مذاکرات صورت بگیرد.

لیستی که نکونام به مدیران باشگاه و هلدینگ خلیج فارس تحویل داده، درست به مانند فهرستی است که او سال قبل به علی خطیر داد. جایی که بازیکنان مطرح و نامداری در این فهرست دیده می‌شوند که اغلب آنها لژیونر بوده و در خارج از کشور مشغول فعالیت هستند.

از جمله این نفرات می‌توان به سامان قدوس، میلاد محمدی، علی کریمی، مهدی قایدی، علی قلی‌زاده، مجید حسینی و... اشاره کرد که نکونام براساس اولویت‌بندی که انجام داده، خواستار جذب این نفرات شده که در این میان، چهار نفر از لژیونرهای فوتبال ایران به پیشنهاد سرمربی استقلال پاسخ منفی داده‌اند.

آنگونه که تسنیم نوشته، سامان قدوس و میلاد محمدی به دلیل مسائل خانوادگی اعلام کرده‌اند که فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارند. شنیده می‌شود که قدوس قرار است شانس خود را برای ادامه حضور در لیگ جزیره امتحان کند و از یک تیم لیگ برتری نیز پیشنهاد دارد.

در ادامه این خبر آمده است که علی کریمی نیز چون تحت قرارداد باشگاه کایسری اسپور ترکیه قرار دارد، به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. وضعیتی که مشابه با شرایط علی قلی‌زاده است و این بازیکن نیز با لخ پوزنان لهستان قرارداد دارد.

درباره مهدی قایدی نیز باید گفت که این بازیکن دو سال دیگر با شباب الاهلی قرارداد دارد و این باشگاه اماراتی برای صدور رضایت‌نامه وینگر بوشهری، رقم بالایی را درخواست کرده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!