news-details

درگیری شدید بین هولیگان های صرب و پلیس : آلمان در تسخیر صرب ها !

به گفته شاهدان، هولیگان های نقابدار به طور غافلگیرانه به هواداران صرب حمله کردندو درگیری شدیدی در گرفت. پلیس آلمان حداقل چهار نفر را دستگیر کرد.

به گزارش نود پرس  گلزنکرخن به دلیل موج اولتراهای انگلیسی و صرب بدترین ترس را داشت و خشونت به خیابان های آن رسید. پنج ساعت قبل از اولین بازی انگلیس و صربستان در جام ملت‌های اروپا، شورش‌ها شهر آلمان را فرا گرفته است. پلیس آلمان با بیش از 3000 سرباز زره پوش به رنگ سیاه درآمده بود.

اولتراهای صرب که از خشن ترین های دنیای فوتبال هستند ، خود را با پرچم های دزدیده شده انگلیس استتار کردند تا بین هواداران هرج و مرج ایجاد کنند. به گفته شاهدان عینی، اولین درگیری ها به دلیل حمله غافلگیرانه هولیگان های آلبانیایی آغاز شد. ابتدا تصور می شد که آنها هولیگان های انگلیسی هستند، اما کسانی که به خود حمله کردند، آلبانیایی ها را در بین پرتاب کننده های بطری تشخیص دادند. گروهی از اولتراهای نقابدار به گروهی از هواداران صربستان که در یک تراس بودند حمله کردند. صرب ها به شدت به این حمله پاسخ داده اند. بطری‌ها و مبلمان از بارها و رستوران‌های این منطقه به پرواز درآمده‌اند و لحظات پر تنشی را رقم زدند .

 
 

پلیس آلمان به سرعت وارد عمل شد. بیش از 50 افسر پلیس و ده ها وانت برای کاهش ناآرامی ها آمده اند. در وهله اول پلیس موفق شده از درگیری بین هواداران جلوگیری کند. و کنترل را به دست بگیرد. آنها خشن ترین اولتراهای صرب را در کافه های منطقه منزوی کرده اند و مهاجمان به دلیل حضور پلیس از منطقه گریخته اند. دو نفر به دلیل جراحات جزئی تحت مداوا قرار گرفتند. بر اثر پرتاب اشیا، شکاف های قابل توجهی در سر داشتند. پلیس آلمان حداقل چهار نفر را دستگیر کرد

 

حسام الدین احمدپور

به اشتراک گذاری این مطلب!