news-details

 اسپانیا اروپا را می ترساند !

مطبوعات بین المللی شروع چشمگیر تیم ملی اسپانیا در برابر کرواسی را تکرار می کنند

 به گزارش نود پرس یورو 2024 نمی تواند بهتر از این برای اسپانیا شروع شود . تیم تحت رهبری لوئیس د لا فوئنته کرواسی  را با نتیجه 3-0 شکست داد و نسخه فوق العاده ای را به نمایش گذاشت قدرت آن مشخص می شود.

لاروخا با عملکرد فراتر از حد معمول و همچنین نتیجه خیره کننده  و پس از نمایش خود در برلین،  احترام قاره سبز را برانگیخته است که واکنش نشریات مختلف اروپا و جهان را در پی داشته است .

L'Equipe (فرانسه): "اسپانیا باعث ایجاد حس و حال می شود"

پرخواننده ترین روزنامه در کشور فرانسه به اولین بازی عالی تیم به رهبری لوئیس د لا فوئنته ارزش داد و چهره فابیان رویز را برجسته کرد. بازیکن اندلسی که در پی اس جی بازی می کند یک پاس گل داد و گل دوم این دیدار را به ثمر رساند. اسپانیا در اولین بازی خود در جام ملت های اروپا هیچ ترسی از خود نشان نداد و کرواسی سوم جام جهانی گذشته را 3-0 شکست داد. لاروخا می تواند روی فابیان رویز بزرگ حساب کند. هافبک پاری سن ژرمن پاس گل اول آلوارو موراتا را به ثمر رساند و سپس گل خود را به ثمر رساند و برتری کرواسی را دو برابر کرد. دنی کارواخال گل سوم را برای اسپانیا زد.

 

بزرگنمایی کنید

 

Le Parisien (فرانسه): "لاروخا بر کرواسی ها تسلط دارد و اولین بازی خود را با موفقیت در یورو انجام می دهد."

روزنامه اصلی پایتخت فرانسه که همیشه با اخبار پی اس جی ارتباط نزدیکی داشت، بازی اسپانیا را ستایش کرد و آن را پیامی برای مدعیانش توصیف کرد: «پس از شروع سریع بازی، اسپانیا با زدن سه گل در کمتر از بیست دقیقه تحت تأثیر قرار گرفت.  لاروخا با پیروزی 3-0 مقابل کروات ها در مرحله گروهی جام ملت های اروپا پیامی را برای رقبای خود ارسال کرد.

 

بزرگنمایی کنید

 

اطلاعات بیشتر

  • اسپانیا اروپا را می ترساند

  • دیلی میل (انگلیس): "شروع عالی برای اسپانیا

روزنامه انگلیسی قهرمانی اسپانیا در برلین را پایانی بر هر شبهه‌ای که ممکن است در مورد عملکردش در این مسابقات قهرمانی اروپا وجود داشته باشد تعبیر می‌کند: «لاروخا یورو 2024 را به شکلی بزرگ آغاز می‌کند و با یک پیروزی قاطع، تردیدها را خاموش می‌کند...»

 

بزرگنمایی کنید

 

تلگراف (انگلیس): اسپانیا با ظاهری جدید کرواسی را در یورو 2024 شکست داد.

تلگراف بر روی نسخه جدید لاروخا ، با توپ کمتر اما با گاز بیشتر تمرکز می کند: «نبرد اسپانیا برای اولین تیمی که چهار قهرمانی اروپا را به دست می آورد، با شروعی رویایی با شکست کرواسی 3-0 در برلین آغاز می شود اسپانیای جدید لوئیس د لا فوئنته که 18 ماه پیش در جام جهانی قطر مورد انتقاد قرار گرفت، در پایتخت آلمان بسیار متفاوت بود و به لطف حمله بی رحمانه نیمه اول که منجر به سه گل فوق العاده شد، .

 

بزرگنمایی کنید

 

The Athletic (انگلیس): "لمینه یامال در "لاروخا" تاریخ ساز شد"

یکی از معتبرترین رسانه های ورزشی مملو از تمجید از لمینه یامال ، جوانترین بازیکن تاریخ این مسابقات بود . علاوه بر این، او برای کار خوب اسپانیا ارزش قائل شد: «این اولین دوئل سنگین وزن یورو 2024 بود و در نهایت بسیار نابرابرتر از آن چیزی بود که بسیاری انتظار داشتند. اسپانیا با گل‌های آلوارو موراتا، فابین رویز و دنی کارواخال، همگی قبل از پایان نیمه، با پیروزی 3-0 مقابل کرواسی در المپیک برلین، شروعی چشمگیر در رقابت‌های یورو 2024 داشت.

 

بزرگنمایی کنید

 

اسکای اسپورت (انگلیس): یامال رکورد می شکند و اسپانیا از کرواسی پیشی می گیرد.

نسخه انگلیسی Sky Sports نیز از لمینه یامال و اولین بازی تاریخی او حمایت کرد: «اسپانیا در اولین بازی خود در گروه B به راحتی کرواسی را شکست داد (3-0) . آلوارو موراتا، فابین رویز و دنی کارواخال گل های تیم لوئیس د لا فوئنته را به ثمر رساندند. لمینه یامال به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ مسابقات عملکرد خیره کننده ای به نمایش گذاشت.

 

بزرگنمایی کنید

 

بیلد (آلمان): شروع تماشایی برای اسپانیا. در مرحله یک چهارم نهایی مراقب آنها باشید.

شاگردان لوئیس د لا فوئنته می‌توانند از مسیر میزبان عبور کنند و این را به خوبی می‌دانند و در خاک آلمان بر آن تاکید می‌کنند: «لاروخا 3-0 پیروز می‌شود و پیروزی بسیار مهم اولیه در گروه ب را به دست آورد.اسپانیایی ها در سه دقیقه دو گل به ثمر رساندند. موراتا گلزن اتلتیکو بازی را 1-0 کرد. فابیان رویز با پای چپ گلزنی کرد و نتیجه را 2 - 0 کرد و غول رئال، کارواخال، اولین گل او در چهل و پنجمین بازی ملی خود را زد و بازی را 3-0 کرد.

 

بزرگنمایی کنید

 

کیکر (آلمان): "با یک پنالتی: اسپانیای ویرانگر کرواسی را 3-0 شکست داد"

کیکر بر دشواری گروه بی که بسیاری آن را "مرگ" می دانند، تاکید کرد و یادآور شد که  "اسپانیا سفر دشوار خود را در گروه بی مسابقات پر قدرت آغاز کرد. 

 

بزرگنمایی کنید

 

La Gazzetta dello Sport (ایتالیا): "اسپانیا کرواسی را جارو کرد و به ایتالیا هشدار داد: 3-0 به کرواسی با موراتا، فابین و کارواخال"

ایتالیا رقیب بعدی تیم ملی اسپانیا (پنجشنبه هفته آینده ساعت 21 در گلزنکرخن) خواهد بود. لاروخا تسلط داشت و شروع بزرگی داشت. موراتا، ، دروازه را باز کرد، رویز با یک گل عالی دبل کرد و کارواخال، دفاع رئال مادرید، پیروزی را قطعی کرد.

 

بزرگنمایی کنید

 

موراتا، فابین رویز و دنی کارواخال به پیروزی راحتی دست یافتند.

 

 

 

حسام الدین احمدپور

به اشتراک گذاری این مطلب!