news-details

داستان هجوم و سلاخی اوباشی که وارد رختکن تیم لیگ برتری شد!

اختصاصی "نود پرس"

تونی کوتی، مهاجم سابق وستهم، در مورد زمانی که یک هولیگان یکی از سخت ترین لحظات دوران بازیگری اش در وستهم را پس از یک نتیجه بد، رقم زد و به رختکن تیم یورش برد، پرده برداشت.


در این ماجرا تونی کوتی و فرانک مک‌آونی هر دو پس از یک شکست بد، در رختکن به صورت غافلگیرکننده‌ای در مواجهه با یک اوباش قرار گرفتند.

تونی کوتی، مهاجم سابق وستهام فاش کرد که چگونه یک هولیگان فوتبال در یک بازی تدارکاتی به رختکن تیم یورش برد و شروع به تهدید تیم کرد.

کوتی که در پادکست Under the Cosh صحبت کرد حتی فاش کرد که مجرم در نهایت پس از رجز خواندن برای تیم ضعیف وستهم یونایتد دستگیر شد. بازیکن سابق اورتون، داستانی را از سال 1985 تعریف کرد و این داستان از زمانی شروع شد که وستهم در لیتون اورینت در یک مسابقه پیش فصل شکست خورد و اوضاع برای تیم درست پیش نمی رفت. او در این ارتباط گفت: "پیش از آغاز فصل بود،  و ما به خانه یک تیم خیلی ضعیف دسته چهارمی رفتیم و 3 بر صفر به این تیم باختیم. صادقانه بگویم  با  اینکه ما در آن فصل بهترین دوران خود را داشتیم، اما پیش فصل کاملاً فاجعه بار بود. وحشتناک بود، ما حتی یک بازی را هم نبردیم، نتوانستیم گلزنی کنیم. ما همه جا بد بودیم."

بازیکن سابق وستهم ادامه ماجرا را اینگونه تعریف می کند: وقتی این اوباش به رختکن یورش برد، شروع به پوشیدن لباس‌های بازیکنان کرد، اوضاع حتی بدتر از اتفاقات داخل زمین بود. جان لیال (سرمربی وستهام) به تازگی صحبت های خود را شروع کرده بود و ناگهان در باز  شد و این مرد بزرگ هیکل وارد شد. سپس شروع به انجام صحبت های تیمی کرد و جان لیال به نوعی از جریان تیم خارج شد. او اینطوری حرف زد: پارکسی (فیل پارکس) تو خیلی پیر شدی، تو دیگر نمی توانی توپ را بگیری، ری استوارت تنها کاری که می کنی این است که پنالتی ها را بزنی.


او تمام تیم را از زیر تیغ انتقاد ردکرد و بعد رو به من کرد و گفت: " نگاه کن، تو یک کوچولو هستی! تو به اندازه کافی خوب نیستی که برای وستهام بازی کنی."

کوتی  فاش کرد که سرمربی وقت وستهام چندان برای تیم ضعیف خود احساس همدردی نمی کرد و افزود: "جان لیال فقط به او اجازه داد سر و صدا کند و حرف هایش را بزند. ناگهان پلیس وارد شد و او دستگیر شد. حدود چهار نفر از افراد پلیس او را گرفتند و به بیرون بردند.


گفتنی است این فرد عضوی از یک گروه بدنام هولیگانیسم بود و همچنین به عنوان چهره ای شاخص در صحنه هولیگانیسم فوتبال شناخته می شد. اعضای بی‌رحم این گروه حتی کارت‌هایی برای قربانیان خود می گذاشتند که روی آن نوشته شده بود: «تبریک می‌گویم، شما به تازگی با گروه ما ملاقات کرده‌اید.»


گانگستر سابق، دنی وولارد حتی ادعا کرد که این گروه باعث شد لنی مک‌لین، که به عنوان سخت‌جان ترین مرد بریتانیا شناخته می‌شود، برای نجات جان خود از دست آنها دوندگی کند. همچنین گفته می‌شود که این گروه در طول سال‌ها در 600 نزاع و درگیری شدید و چندین رویداد بحث‌برانگیز دیگر شرکت داشته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!