news-details

کتک کاری مربی سابق تیم ملی با مدیر عامل باشگاه!

اختصاصی "نود پرس"

گاهی اوقات خبرهای عجیب و غریبی  به دست ما می رسد که واقعا خودمان هم باورمان نمی شود و یا اینقدر سفت و محکم تکذیب می شود که به منبع خبر با همه اطمینان و اعتمادی که داریم شک می کنیم. 
یکی از این دست خبرها به زمانی باز می گردد که ما در روزنامه ورزشی ۹۰ بودیم و خبر درگیری فیزیکی مربی سابق تیم ملی با مدیر عامل باشگاه به دستمان رسید اما از آنجا که تردید داشتیم خبر صد درصد صحت داشته باشد خیلی گنگ و سربسته و کوتاه آنرا چاپ کردیم اما حالا بعد از گذشت چند سال دستیار این سرمربی که اتفاقا به او خیلی وفادار هم هست در گفتگو با ۹۰ پرس پرده از این راز برداشته و می گوید: با آقای .....( سرمربی سابق تیم ملی ) در باشگاه صنعتی ..... بودیم. مربیان قبلی تیم را تا مرز سقوط پیش برده بودند و کادر ما سر کار آمد. اتفاقا نتایج خوبی هم گرفته بودیم اما دلالان می خواستند مربی خودشان را بیاورند و پورسانت عالی خودشان را بگیرند. سر تمرین بودیم و می خواستیم تمرینات را شروع کنیم که از طرف مدیر عامل پیغام آوردند که رئیس هیات مدیره باشگاه آمده و برای جلسه تشریف بیاورید. آقای ....... به پیغام آورنده گفت ما سر جلسه تمرین هستیم و ان شاءالله بعد از تمرین خدمت می رسیم. 


دستیار این مربی سابق تیم ملی در ادامه این خاطره به نود پرس می گوید: بعد از چند دقیقه دیدیم خود مدیر عامل آمد و اصرار داشت که ما به جلسه برویم. هر چه گفتیم که تمرین است و بالاخره ما برای سربلندی و سقوط نکردن این تیم لیگ برتری داریم تلاش می کنیم، وگرنه از خدامون هم هست که در این گرمای وحشتناک زیر کولر گازی بنشینیم و میوه بخوریم، ‌قبول نکرد و سر انجام کار داشت به مشت و لگد و دعوا و درگیری می کشید که ما وسط دعوا رو گرفتیم و اجازه ندادیم کتک کاری بشود. شما نگاه به زبان تند و تیز آقای.......  نیاندازید. ایشان با این هیکل نحیف اصلا دعوایی نیست و .......

به اشتراک گذاری این مطلب!