news-details

تله کثیف تیم بازنده برای تیم لیگ برتری با زنان بدکاره روس!

اختصاصی "نود پرس"

به گزارش نود پرس، در طرحی گستاخانه که به نظر می رسد مستقیماً برگرفته از یک رمان جاسوسی یا داستان های واقعی سازمانهای جاسوسی باشد ، گفته می‌شود که آرسنال زمانی هدف تله شیرینی بود که 10 مدل روسی، قبل از مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا، برای بازیکنان این تیم گذاشته شده بود

توپچی ها در مرحله گروهی فصل افسانه ای شکست ناپذیر خود 2003/04  باید به مصاف لوکوموتیو مسکو می رفتند و به خوبی می دانستند که این شانس بزرگی برای رسیدن به مراحل بالاتر این لیگ است اما به نظر می رسد میزبان حیله گر نقشه ای برای از بین بردن مردان آرسن ونگر طراحی کرده است!

پاسکال سیگان، بازیکن سابق و شکست‌ناپذیر سابق آرسنال که به تازگی 50 ساله شده، در مورد این اتفاق سال 2019 به روزنامه فرانسوی La Voix du Nord گفت: "وقتی وارد هتل خود در مسکو شدیم، 10 مدل زیبای روسی منتظر ما بودند. آنها نشسته بودند، در حالیکه آرایش و لباس بسیار فریبنده ای داشتند."


آیا این یک استراتژی ابلهانه بود؟ استراتژی هوشمندانه آنها این بود؛ خسته کردن بازیکنان شب قبل از بازی بزرگ. اما به گفته سیگان، که یک زن و دو دختر کوچک در خانه منتظرش بودند، تیم فریب نخورد و هیچ کس آنقدر جسارت نداشت که در دام آن بیفتد.


این مدافع در این ارتباط می گوید:  " این زنان بعدها به ما گفتند که شب قبل از مسابقه برای خسته کردن ما آنجا بوده اند. ما نباختیم و تا آنجا که من به یاد دارم هیچ یک از بازیکنان ما آنقدر احمق نبودند که به تله آنها بیفتند."


سیگان در ادامه می گوید: "با توجه به شرایط آن زمان، این موضوع به خوبی پیش رفت. داستان هایی در مورد زندگی خصوصی بازیکنان به طور مرتب در روزنامه ها منتشر می شد اما ما با آنها بهانه بیشتری ندادیم."

سرانجام با طفره رفتن از هرگونه شیطنت، آرسنال که با داشتن ستاره‌هایی مانند مارتین کیون، رابرت پیرس و تیری آنری به خود می‌بالید، با تشویق سیگان از روی نیمکت، امتیاز مهمی را در خاک حریف به دست آورد.


بازی برگشت در امارات با پیروزی 2-0 تیم میزبان به پایان رسید، اما آنها فقط به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آن سال صعود کردند، جایی که در دو بازی مقابل چلسی شکست خوردند و حذف شدند.

به اشتراک گذاری این مطلب!