news-details

فکری: کار باشگاه نساجی ناجوانمردانه بود، شکایت خواهم کرد!

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، گفت: باید تیم را به آن جایگاه بزرگ و شایسته‌ای که استحقاقش را دارد برسانیم. کار سختی پیش روی ما قرار دارد و باید با کمک هم این شرایط را بهبود بخشیم‌.

به گزارش " نود پرس " ، «محمود فکری» امروز (جمعه) در حاشیه نخستین تمرین استقلال با هدایت او در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:

    از تمام پیشکسوتان استقلال رخصت می‌گیرم و امیدوارم بتوانم از کمک این بزرگان بهره ببریم. به امید خدا که بتوانم در استقلال درس پس بدهم. از طرفی هم یک نفر نمی‌تواند به تنهایی بار تیم را بردارد

وی افزود:

    استقلال را باید به آن جایگاه بزرگ و شایسته‌ای که استحقاقش را دارد برسانیم. کار سختی پیش روی ماست و باید با کمک هم این شرایط را بهبود بخشیم‌.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:

    پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است اما باشگاه تلاش می‌کند تا این مشکل برطرف شود.

فکری گفت:

  همکارانم در استقلال مشخص هستند و وظیفه ما این است در کنار هم تیم خوبی بسازیم. وظیفه و پست هر فردی مشخص است، ولی مسئله مهم این است که همکار هم هستیم تا به استقلال کمک کنیم.

وی تاکید کرد:

    نمی‌توانیم قولی دهیم اما باشگاه استقلال بزرگ است و کوچک‌ترین انتظار از این تیم گرفتن سهیمه‌ لیگ قهرمانان آسیاست.

فکری اعلام کرد:

     به بازیکنان استقلال گفتم تلاش خود را انجام دهند و به هیچ‌ چیزی توجه نکنند. به آنها تاکید کردم احترام به باشگاه استقلال و پیشکسوتان و حتی رقیب خط قرمز من است و باید نظم و انضباط را رعایت کنند.

سرمربی استقلال افزود:

    برخی از اعضای کادر فنی که در باشگاه نساجی همراه من بودند مشکل رضایت‌نامه دارند و در صورتی که مشکلشان حل شود به جمع ما اضافه شوند.

وی در پایان گفت:

    انتشار قراردادم کار ناجوانمردانه‌ای بود که کوتاه نخواهم آمد و شکایت خواهم کرد. به طور حتم این ماجرا را تا پایان ماجرا پیگیری خواهم آمد.

اولین جلسه تمرین استقلال با سرمربی جدید این تیم، امروز (جمعه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی نود پرس بخوانید.

به اشتراک گذاری این مطلب!