news-details

جزییات تکان دهنده جدید از زندگی دیکتاتور کره شمالی؛ قطار بردگان جنسی!

اختصاصی "نود پرس"

به گزارش نود پرس و به نقل از دیلی استار، در زندگی جنسی پرخاشگر کیم جونگ اون - 25 باکره در سال برای "قطار لذت" وجود دارند!
گفته می‌شود کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی، یک «جوخه لذت» متشکل از 25 دختر با کره دارد که برای داشتن رابطه جنسی با او و یک «قطار تفریحی» مملو از زنان تشکیل شده است.


داستان‌های جنسی پیچیده کیم جونگ اون دوباره در کانون توجه قرار گرفته است، با ادعای تکان‌دهنده‌ای مبنی بر اینکه این مستبد کره شمالی یک «جوخه لذت» متشکل از 25 باکره و یک قطار پر از زن در اختیار دارد.

فراریان از این کشور ادعا می کنند که دختران از مدرسه گرفته می شوند، تحت بازرسی باکره گی قرار می گیرند و برای رضایت شخصی دیکتاتور، مجبور به تبدیل شدن به برده جنسی می شوند. پارک یونمی که توانست از این کشور فرار کند و اکنون 30 ساله است، درباره روند وحشتناکی صحبت کرده است که در آن مقامات، مدارس و زمین های بازی را برای زنان جوان از اقشار خاص اجتماعی که برای خواسته های انحرافی دیکتاتور مناسب می دانند، جستجو می کنند.

به گزارش این رسانه، پس از معاینات تهاجمی، این دختران در هنر شاد کردن مردان آموزش می بینند. پارک به صراحت گفت: این تنها هدف آنهاست.

گزارش شده است که او همچنین دارای یک "جوخه لذت" با اعضای 13 ساله است که آنها را از مدرسه برده اند. پارک فاش کرد که این گروه به سه دسته آزاردهنده تقسیم می شود: یکی برای ماساژ، دیگری برای اجرای آهنگ و رقص، و دسته سوم برای ارائه خدمات جنسی به جونگ اون و دوستانش.


در سال 2020، روزنامه سان تخمین زد که حدود 2000 زن و دختر در حلقه جنسی گرفتار شده بودند و مجبور به سرگرمی و عیاشی با نخبگان کره شمالی شدند. لی سو یون، نوازنده نظامی سابق، که در سال 2008 از کره شمالی به کره جنوبی فرار کرد، ادعاهای تکان دهنده ای در مورد بهره برداری از نوازندگان برای لذت نخبگان رژیم مطرح کرده است.

او در گفتگو با بلومبرگ فاش کرد که اعضای "گروه هنری" کره شمالی نه تنها وظیفه اشاعه تبلیغات کیم جونگ اون را از طریق اجراهای خود دارند، بلکه انتظار می رود در مهمانی های دفتر سیاسی مرکزی، خدمات جنسی ارائه دهند.


خانم سو یون گفت: "این مهمانی ها هر روز برای دفتر سیاسی مرکزی برگزار می شود و حتی اگر آنها این را نمی خواهند، باید با بدن خود خدمت کنند!

او تجربیات دلخراش این زنان را تشریح کرد و گفت: "زنان آنجا وقتی حضور می یابند باید لباس خود را در بیاورند. از آنها خواسته می شود مانند اشیاء لباس خود را در بیاورند. این درد جسمی است که باید تحمل کنند."

طبق گزارش روزانه DimSum Daily 2020، زنان در قطار تفریحی بین 13 تا 25 سال سن دارند و باید بیش از 1.65 متر قد داشته باشند.


زنی با نام مستعار هی یئون در گزارشی دلهره‌آور در سال 2017 برای The Mirror توضیح داد که در حالی که مردم عادی کره شمالی با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند، کیم جونگ اون از ضیافت‌های مجلل با سوپ بزاق پرندگان و خاویار لذت می‌برد که توسط برده‌های جنسی نوجوان سرو می‌شود. او توضیح داد که مقامات چگونه مدارس و مکان‌های عمومی دختران را «با پاهای صاف» می‌گردند تا کارکنان یکی از عمارت‌های متعدد او را پیدا کنند.

خانم یئون جزئیات تکان دهنده زندگی در حلقه درونی کیم جونگ اون را فاش کرد و گفت: "بله، آنها باید با او بخوابند و نمی توانند اشتباه یا مخالفت کنند زیرا به راحتی می توانند ناپدید شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!