news-details

غیبت بهترین گلزنان استقلال مقابل تراکتور

استقلال در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که بهترین گلزنان این تیم برابر قرمزپوشان آذری غیبت دارند.

بدون هیچ شک و تردیدی اگر استقلال بتواند تراکتور را در تبریز شکست بدهد جدا از تداوم صدرنشینی، احتمال قهرمانی خودش را هم به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد چون یکی از مهم‌ترین دیدارهای خارج از خانه را با پیروزی پشت سر می‌گذارد و علاوه بر آن این امید را هم خواهد داشت که پرسپولیس در تهران برابر سپاهان امتیاز از دست بدهد ( البته اگر عکس این اتفاق رخ بدهد همه چیز به طرز پررنگی به نفع پرسپولیس خواهد شد ) بدون شک استقلال برای پیروزی نیاز به گشودن دروازه حریف دارد و جواد نکونام چشم امید خودش را به مهاجمان و عوامل تهاجمی تازه وارد استقلال معطوف می‌کند. از بلانکو و مهرداد محمدی گرفته که اولین فصل حضورشان در جمع آبی‌پوشان پایتخت را سپری می‌کنند تا جلال الدین ماشاریپوف که زمستان سال گذشته در نیم فصل دوم با استقلال قرارداد بست.

غیبت بهترین گلزنان

اگر لیگ برتر را ملاک این مطلب قرار بدهیم، مهدی قایدی مهاجم ملی پوش سابق استقلال که این روزها ر امارات می‌درخشد و احتمال حضورش در فوتبال اروپا نیز مطرح است، بهترین گلزن استقلال مقابل تراکتور محسوب می‌شود. مهدی ۶ بار با پیراهن آبی موفق به گشودن دروازه تراکتوری‌ها شده و پس از او هم شیخ دیاباته با ۵ گل زده در رتبه دوم قرار دارد. بازیکنانی که حالا هیچکدام از آنها در استقلال حضور ندارند.

گلزنی سرمربی موفق

علاوه بر این دو بازیکن که نامشان را برشمردیم فرهاد مجیدی نیز در لیگ برتر به عنوان بازیکن خاطرات خوشی را برای استقلالی‌ها مقابل تراکتور خلق کرده است. فرهاد با پیراهن استقلال ۳ بار توانست دروازه تراکتور را باز کند و در همان فصلی که آبی‌ها بدون شکست قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفتند تحت عنوان سرمربی در هر دو دیدار رفت و برگشت تراکتور را شکست داد. البته مجتبی جباری هم مرد سه گله استقلال برابر تیم سرشناس تبریزی تلقی می‌شود ولی ناگفته پیداست که او نیز مانند مجیدی حالا دیگر جایی در جمع بی‌پوشان نداشته و اساساً این روزها از فوتبال فاصله گرفته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!