news-details

تازه ترین اظهارات کارشناس عزیز دردانه صدا و سیما بر علیه ایران که جاسوس اسرائیل از آب درآمد!

اختصاصی "نود پرس"

کاترین پرز شکدم را که یادتان هست؟ همان زن یهودی فرانسوی که با تعداد زیادی از مقامات حشر و نشر داشت و بعدها معلوم شد او جاسوس اسرائیل است! کاترین همانند تمام جاسوسان باهوش غربی و روس فهمیده بود باید از همان کلمات و ادبیاتی استفاده کند که مورد علاقه تند رو هاست؛ تندروی مذهبی، بدگویی به آمریکا و غرب و چیزهایی که در ایران برایت پست، مقام، ارج و قرب و حتی ثروت می آورد. این زن یهودی جاسوس به قدری در سیستم نفوذ کرده بود که صدا و سیما و بخصوص برنامه های مرحوم نادر طالب زاده علاقه عجیبی به دعوت از او به عنوان کارشناس داشتند و چیزهای دیگری که واقعا شرم آور است! 


شکدم به تازگی اما در مصاحبه ای با یک رسانه انگلیسی حرف های تندی بر علیه نظام زده و به قدری اطلاعات خود را به رخ این رسانه کشیده که اطلاعات او از داخل ایران را شگفت انگیز تلقی کرده اند.


به گزارش نود پرس و به نقل از دیلی استار شکدم در این مصاحبه گفته "من به رژیم شیطانی نفوذ کردم که میلیون ها نفر در چرخه نفرت و طرد شدن به دام افتاده اند."
این نشریه نوشته کاترین پرز-شکدام دانش منحصر به فردی در مورد عملکرد داخلی جمهوری اسلامی ایران دارد و رفتار رهبر با مردم محلی را روشن کرده است.

به گفته زنی که در رژیم نفوذ کرده است، ایران در حال «تقویت سلطه اقتدارگرایانه خود» بر میلیون ها نفری است که در داخل مرزهایش زندگی می کنند.
او در طول مدت حضورش در آنجا، از توطئه‌های ترور و همچنین مسائل دیگر آگاه شد و اکنون، کاترین با دانش خود و چندین سال تخصص  در مطالعه خاورمیانه، به دیلی استار گفته است که جمهوری اسلامی ایران از دکترین «نژادپرستانه» علیه مردم خود استفاده می کند.

جاسوسه یهودی همچنین به سیاست های خارجی ایران اشاره کرده و می گوید: " از نظر بین المللی، موضع تهاجمی ایران، مسیرهای دریایی حیاتی مانند تنگه هرمز و باب المندب را تهدید می کند که بخش قابل توجهی از نفت جهان از طریق آنها حمل می شود. تاکتیک‌های این کشور در این آب‌های استراتژیک، از جمله خرابکاری و تحریکات نظامی، ثبات اقتصاد جهانی را به خطر می‌اندازد و هنجارهای بین‌المللی را آشکارا نقض می‌کند.»

او همچنین می گوید که چنگال ایران بر مردم خودش در حال سفت شدن است و هشدار داد که اجازه دادن به حوثی‌های تشنه به خون در کانال سوئز، منجر به جنگ جهانی سوم می‌شود.

کاترین به ظاهر یک روزنامه‌نگار فرانسوی‌تبار و متخصص یهودی‌ستیزی است  که پدربزرگش در جریان اشغال فرانسه در جنگ جهانی دوم با نازی‌ها جنگید و  در سال 2022 در اوج عزت و سور چرانی در ایران ،زمانی مجبور به فرار شد که یک کانال تلگرامی حامی احمدی‌نژاد ادعا کرد که ایران توسط جاسوسان اسرائیل احاطه شده است.
این موضوع باعث سروصدا شد، به طوری که تمام مقالات طرفداری از ایران که توسط او در زمان حضورش در ایران نوشته شده بود، ناگهان از اینترنت پاک شد! 


داستان کاترین و خاطراتش از ایران قطعا به این زودی ها تمام نخواهد شد!

به اشتراک گذاری این مطلب!