news-details

پدر ترانه علیدوستی در گفتگو با نود پرس: دخترم ترور بیولوژیکی نشده است!

اختصاصی "نود پرس"

چند روزی است که خبری با این مضمون در فضای مجازی منتشر و دست به دست می چرخد که ترانه علیدوستی از پیشتازان حمایت از جنبش "زن - زندگی - آزادی" و از نخستین زنان هنرمندی که حجاب اجباری خود را برداشت، توسط حکومت ترور بیولوژیکی شده و حالش وخیم است. ترانه در آذر ماه ۱۴۰۱ توسط اطلاعات سپاه بازداشت و به بند اطلاعات سپاه زندان اوین منتقل شد.


در ادامه این خبر و شایعه آمده بود که وی به هم‌ بندی‌های خود گفته که هنگام بازجویی از حال رفته و در همین شرایط متوجه شده که به او آمپولی نامشخص تزریق شده که بعد از آن دچار سرگیجه شده است. مدتی بعد از آزادی از زندان، این هنرمند سرشناس دچار حالات ناخوشی و سرگیجه شده که با شدت گرفتن بیماری، از مهرماه ۱۴۰۲ تاکنون، در بیمارستان کسری تهران بستری می‌باشد.  

شایعه پردازان نوشته بودند پزشکان پس از بررسی‌های گسترده اعلام کرده‌اند که منشاء بیماری وی ناشناخته و دچار نوعی شبه سرطان شده است و حتی به نقل از یک منبع مطلع، نوشته بودند ماده‌ای که به وی تزریق شده نوعی سم روسی است که توسط «کا گ ب» در اختیار سپاه قرار داده شده و عملکرد تدریجی دارد. 

خبر مسمومیت و ترور بیولوژیکی شهرزاد سینما و نمایش ایران، خبری نبود که به سادگی از کنار آن گذشت به همین خاطر روز دوشنبه با حمید علیدوستی پدر ترانه تماس گرفتیم. حمید خان که روزگاری در هما و تیم ملی از بهترین های فوتبال ایران و از سرآمدان اخلاق در فوتبال بود به نود پرس اطمینان داد که خبر فوق کذب محض است و دخترش در سلامتی کامل به سر می برد. وی همچنین از حاشیه سازان و شایعه پردازان خواست از انجام این کارهای زشت دست بردارند چرا که چنین شایعاتی عوارض و اثرات مخربی بر روی خانواده افراد می گذارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!