news-details

پیش بینی نوستر آداموس: 9 کشور در جنگ‌ ایران و اسرائیل درگیر می شوند!

اختصاصی نود پرس؛ یک روانشناس که به درستی پیش‌بینی کرده بود اسرائیل به حمله ایران پاسخ خواهد داد، پیش بینی کرده که 9 کشور وارد این درگیری خواهند شد.

به گزارش نود پرس و به نقل از دیلی استار جمعه شب گذشته (19 آوریل) همزمان با حمله متقابل اسرائیل به ایران، با شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی یک پایگاه نظامی بزرگ، ایران مجبور شد سامانه‌های دفاع هوایی خود را بر فراز شهر اصفهان فعال کند.

پیشتر رئیس سابق موساد گفته بود حمله هسته‌ای ایران روی میز اسرائیل است.

کریگ همیلتون پارکر که یک روان شناس است و بخاطر پیش بینی های درستش به نوستر آداموس جدید مشهور شده، در ویدئویی که دو روز پیش از حمله اسراییل در 17 آوریل منتشر کرده بود، حملات به ایران را به درستی پیش‌بینی کرد. او در آن ویدیو گفت: «من شاهد حمله هوایی هستم. احساس من این است که حمله ای از سوی اسرائیل به ایران انجام خواهد شد، اگرچه به طور بالقوه با افزودن این که این حمله به تأسیسات هسته ای آنها خواهد بود. 

در حالی که اصفهان محل استقرار برخی سایت‌های مرتبط با فعالیت های هسته‌ای ایران است، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) اعلام کرد به هیچ یک از آنها آسیبی وارد نشده است.

پیش‌بینی درست کریگ بیشتر از آینده‌نگری، ادعایی درباره درگیری، «تشدید» آن و چگونگی پیشرفت آن در آینده است. در این پیش‌بینی‌ها، او به چهار کشور اشاره می‌کند که فکر می‌کند احتمالاً در درگیر این جنگ خواهند شد البته اگر قبلاً درگیر نشده‌اند.

اولین مورد روسیه است که او مدعی شد قبلاً در ایجاد خشونت نقش داشته است. او گفت: «من احساس قوی دارم که روسیه در پس‌زمینه کار بسیار بدی انجام داده و کره شمالی هم همین‌طور.

او سپس درباره بقیه کشورهایی که می‌ترسید ممکن است در درگیری نقش داشته باشند، گفت: «احساس می‌کنم که این درگیری ها و تعداد کشورها تشدید خواهد شد. من احساس می‌کنم که آمریکا به سمت این جنگ کشیده خواهد شد. من احساس می‌کنم که بریتانیا هم به داخل کشیده خواهد شد - البته آنها واقعاً در حال حاضر درگیر آن هستند - و فرانسه نیز به این سمت کشیده خواهد شد. احتمالاً کشورهای دیگر مانند آلمان هم خواهند بود. من فکر می‌کنم چین در کنار خواهد ایستاد، من نمی‌توانم چین را ببینم.

وی سپس افزود: «عربستان سعودی از نظر من برای این موضوع بسیار مهم خواهد بود - من احساس قوی داشتم که عربستان سعودی ( قبلاً هم به این موضوع اشاره کردم ) به نوعی داور و میانجی این جنگ خواهد شد.»

او با اشاره به کشورهای دیگر، گفت که  این جنگ می تواند همچنین ترکیه را درگیر کند، البته دوباره به عنوان تلاشی برای داوری و آرام کردن اوضاع، و به طور مشابه در مورد مصر نیز همین نظر را دارم.به نظر من، عربستان سعودی، مصر، ترکیه و کمتر اردن، فقط قرار است در حاشیه بمانند، بی طرف!

به اشتراک گذاری این مطلب!