news-details

مهدی قائدی، طلاق، خیانت، یغمای اموال، سام اصغری و بریتنی اسپرز!

اختصاصی "نود پرس"

سرانجام شایعات مربوط به طلاق مهدی قائدی ستاره جوان فوتبال ایران با همسرش رنگ واقعیت به خود گرفت و رسانه ه خبر از جدایی این بازیکن با استعداد دادند. آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال، ماشین گران‌قیمت خارجی و ..... چیزهایی بودند که قایدی به همسرش بابت غرامت طلاق داده است اما شاید بزرگترین غرامت و از دست داده مهدی، چیزهای دیگری باشد که نمی توان روی آنها قیمت گذاشت، مثل عشق، وفاداری، خیانت و ..... که او چندی پیش در استوری خود از خدا گلایه کرده بود و از اینکه وفاداری او با بی وفایی پاسخ داده شده است.


مهدی زود ازدواج کرد تا اسیر حاشیه‌ها نشود، اما خود این ازدواج آخر حاشیه و خود حاشیه بود و از همان روزهای اول تصاویر همسرش و بعدها اختلاف و چیزهای دیگر حاشیه های همیشگی فوتبالیستی شدند که ازدواج کرد تا از حاشیه دور باشد اما ازدواج خود حاشیه برو همه چیز او را! گفته می شود مهدی از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود که البته شاید بیشتر عشق بوده باشد تا سادگی! او از فقر به اینجا رسیده بود، از اوج فقر و گمنامی به انتهای شهرت و ثروت!

جای تعجب وجود ندارد که پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، پس ندهد هر چند قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی مهدی چند برابر مهریه همسرش باشد.

چند ماه پیش چند سایت و رسانه زرد ایرانی که اتفاقا ریشه های دولتی دارند مدعی شده بودند همسر مهدی به او خیانت کرده و با سام اصغری ارتباط دارد. سام اصغری مدل و بازیگر ایرانی و آمریکایی است که تابستان گذشته ماجرای طلاق و جدایی او از بریتنی اسپیرز رسانه ای شد. این خواننده، رقصنده و ترانه نویس آمریکایی مدعی بود اصغری بارها و بارها به او خیانت کرده است. همسر مهدی واکنشی به این شایعه نشان نداد و استوری پاک شده مهدی مربوط به وفا و وفاداری را همین عده به سام اصغری و خیانت ربط دادند اما ما در اینجا و نود پرس چون هیچ شواهدی نداریم و ندیدیم از اظهار نظر در این زمینه خودداری می کنیم و امیدواریم مهدی روزهای آفتابی فوتبالی و شخصی را دوباره تجربه کند.

حالا مدتی است او تمامی عکس‌های دونفره خود و همسر سابقش را پاک کرده است، خدا چه می داند. شاید به قول حضرت حافظ "شاید که چو وا بینی خیر تو در این باشد "

به اشتراک گذاری این مطلب!