news-details

درخواست اخراج همراهان مایلی کهن در دادگاه توسط وکیل قلعه نوعی؛ رضایت نمی دهم!

اختصاصی "نود پرس"

صبح روز سه شنبه جلسه رسیدگی شکایت امیر قلعه نوعی از محمد مایلی کهن در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه رسانه برگزار شد.

در این جلسه محمد مایلی کهن بدون وکیل و با همراهی یار دیرینه اش  نادر فریادشیران و فرزندش نعیم وارد دادگاه شد. وکیل قلعه نوعی با توجه به نداشتن سمت همراهان ،  خواستار خروج آنها از جلسه دادگاه شد که با موافقت قاضی روبرو شد.


به گزارش نود پرس مایلی کهن همانند دادگاه گذشته بر تمام اظهارات خود در خصوص تاثیر قلعه نوعی در انتخاب و انتصاب سرمربیان اکثر تیمهای لیگ برتر و همچنین انتخاب رضا عنایتی در تیم ملی امید تاکید و آنها را تکرار کرد.

 یکی دیگر  از موضوعات مورد شکایت امیر قلعه نوعی لقبی بود  که حاجی مایلی به قلعه نوعی نسبت داده است. در نهایت قاضی دادگاه با استماع سخنان طرفین، از وکیل قلعه نوعی تقاضا کرد تا در صورت امکان با یکدیگر تعامل و سازش نمایند، اما ناصر ارضی وکیل مدافع قلعه نوعی گفت موکلم اختیار هر نوع سازش را از اینجانب سلب نموده است.


با توجه به محتویات و روند بررسی پرونده احتمال می رود که مایلی کهن با رای جریمه مواجه شود. بنا به اظهارات نادر فریاد شیران یار غار و همیشگی مایلی کهن در صورتی که دادگاه رای به جریمه بدهد، حاجی این جریمه را پرداخت نخواهد کرد و ترجیح می دهد گزینه زندان را انتخاب کند که در این صورت دومین حبس مایلی کهن رقم می خورد، آنهم توسط همکار فوتبالی و شاگرد سابق خودش!

به اشتراک گذاری این مطلب!