news-details

مسی ایرانی اتهام تجاوز به 23 زن را که ممکن است منجر به اعدام شود را تکذیب کرد!

اختصاصی "نود پرس"

لیونل مسی ایرانی که بسیار شبیه به لیونل مسی اصلی است، متهم به فریب دادن 23 زن برای داشتن رابطه جنسی با اوست،  چرا که به زعم شایعات و شاکیان او وانمود می کرده ستاره بارسلونا است. با اینهمه مسی ایرانی این شایعات را "خبر جعلی" خواند - و همچنان دوست دارد از بازیکن آرژانتینی تقلید کند.

اما در جاهای دیگر خاورمیانه، مردم همسایه ایران از قبل به حضور مسی در کشور خود عادت کرده اند اما در ایران باید با حضور بدل ایرانی اش اکتفا کنند!

به گزارش نود پرس و به نقل از دیلی استار ممکن است شما با رضا پرستش - ملقب به مسی ایرانی - آشنا باشید. رضا که در ایران زندگی می کند، در کشورش یک سلبریتی است به این دلیل ساده که شباهت عجیبی به کاپیتان قهرمان جام جهانی آرژانتین دارد.

او 1.1 میلیون فالوور در اینستاگرام جمع آوری کرده است، اولین بار در سال 2017، سه سال پس از اینکه مسی واقعی یک گل شگفت انگیز به ایران زد تا رویاهای تیم ملی در جام جهانی را زیر پا بگذارد، شناخته شد.
شباهت او به لیونل مسی توجه جهانی را به خود جلب کرده است.


اما شهرت این مرد 31 ساله تماماً آفتابی و رنگین کمان نبوده است. این به دلیل اتهامات وحشتناکی  است که بر اساس آن ادعا شده، او از ظاهر خود برای کلاهبرداری از طرفداران مسی استفاده کرده است. در سال 2019، نشریه اسپانیایی مارکا مدعی شد که رضا 23 زن را برای رابطه جنسی فریب داده است. در آن زمان مسی کاپیتان بارسلونا بود.

رضا در مصاحبه ای اختصاصی با Daily Star Sport در سال 2022 به طور قاطعانه این شایعات را تکذیب کرد، اما با این وجود این شایعات به طور گسترده در رسانه های اجتماعی پخش شد و با کمک گری لاینکر، مجری و فوتبالیست سرشناس انگلیسی، این داستان را برای میلیون ها دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت.

مسی ایرانی که خود یک پدیده شبکه های اجتماعی است در ارتباط با این پدیده گفت: انتشار این خبر کذب به نظر من غیرقابل بخشش است، من وکیل بین المللی ندارم که این موضوع را پیگیری و به دادگاه بکشانم.

برای اولین بار "اخبار جعلی" در مورد سوء استفاده های جنسی او توسط روزنامه مارکا اسپانیا گزارش شد.

او در ادامه می گوید: این خبر بر کار من و موقعیت عمومی و اجتماعی من تأثیر منفی گذاشت. این بدترین خبر جعلی بود که برای من ساختند و من حتی نمی دانم چرا.
خودت را به جای من بگذار. تو در یک کشور مسلمان زندگی می‌کنی و این خبر دروغ منتشر می‌شود، چه می‌شود؟ آیا می‌دانی که این حکم در کشور من مجازات اعدام دارد؟

این یک فاجعه ملی خواهد بود. البته بسیاری از مردم می دانند که این خبر جعلی است و شما حتی یک نفر را پیدا نمی کنید که چنین ادعایی علیه من داشته باشد."

رضا با این حال اجازه نداده که شایعات منفی در سبک زندگی او تاثیر بگذارد و به دلیل ظاهر خوش شانس خود مرتباً در حال انجام کارهای تجاری و حضور در تبلیغات است. طبیعتاً هنگام ورود رونالدو به ایران پیش از دیدار النصر در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس در ماه سپتامبر، او در میان هوادارانی که به امید گرفتن سلفی با رونالدو امیدوار بودند، غرق شد.

ورود اسطوره رئال مادرید به تهران باعث توقف همه چیز در سراسر کشور شد زیرا شیدایی رونالدو خیابان ها را فرا گرفت. اما در ویدئویی که رضا در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود، شنیده می‌شود که هواداران می‌گویند: "کی به رونالدو نیاز دارد، ما مسی را اینجا داریم."


یک سال قبل، او توسط هواداران آرژانتینی که پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر در خیابان ها جشن می گرفتند، او را احاطه کرده بودند، در حالی که آرژانتینی ها از او ستایش می کردند و شعارهای مربوط به مسی را می خواندند و این ایرانی، شادمان از توجه به او لذت می برد.

به اشتراک گذاری این مطلب!