news-details

نوستر آداموس زنده: فقط من جنگ ایران و اسرائیل در سال ۲۰۲۴ را پیش بینی کرده بودم!

اختصاصی "نود پرس"

آتوس سالومه آکا لیوینگ که به نوستراداموس زنده شهرت دارد، به دیلی استار گفته است که استعدادی ویژه در پیش‌بینی وقایع ژئوپلیتیک دارد که با وجود شک و تردیدهای عده ای درباره او، آنها را علناً به اشتراک خواهد گذاشت.

آتوس سالومه، که با نام دیگر نوستراداموس زنده شناخته می شود، هشدار اولیه خود در سال 2023 در مورد تشدید درگیری بین ایران و اسرائیل را یادآوری کرده است.

او علاوه بر ادعاهایی مبنی بر پیش‌بینی مرگ ملکه، کرونا و خرید توییتر ایلان ماسک، اکنون تبادل ضربات مرگبار ایران با اسرائیل را یکی از پیش‌گویی‌های خود می‌داند.
وقایع ترسناک در خاورمیانه در این ماه، به ویژه شنبه شب، شواهد دیگری از "مهارت او در پیش بینی وقایع ژئوپلیتیکی" است.

سالومه با به اشتراک گذاشتن نگرانی خود از روابط ایران با اسرائیل، در مصاحبه ای با رومانی Protv که در 21 فوریه 2023 منتشر شد، فاجعه آینده بین دو کشور را پیش بینی کرد.


این پیشگوی خودخوانده می‌گوید پیش‌بینی او در اول آوریل 2024 آشکار شد که منجر به کشته شدن هفت نفر در حمله مشکوک اسرائیل به سفارت ایران در سوریه شد. تقریباً دو هفته بعد، ایران در 13 آوریل در یک اقدامی تلافی جویانه صدها هواپیمای بدون سرنشین و موشک به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

بریتانیا و ایالات متحده در رهگیری این حمله هوایی به اسراییل کمک کردند. آتوس در ادامه به دیلی استار می گوید: «قابلیت‌های دفاعی اسرائیل مانند سامانه‌های گنبد آهنین و پیکان 3 در خنثی کردن تهدیدات موشکی و پهپادی به نمایش گذاشته شد. گنبد آهنین در برابر حملات کوتاه برد محافظت می‌کند در حالی که پیکان 3 به طور خاص برای مقابله با خطرات دوربرد طراحی شده است، یعنی فراتر از جو زمین."


آتوس افزود که علیرغم درخواست رهبران جهان برای خویشتن داری،  به نظر می رسد اسرائیل قصد دارد با یک حمله بزرگتر پاسخ دهد. او به دیلی استار گفت که به همان اندازه که می‌خواهد از مسائل نگران‌کننده جهانی دور بماند، رویدادهای در حال وقوع در اسرائیل و ایران بر پیش‌بینی‌های او تأکید و اعتبار می‌بخشد.

او گفت: "من استعدادی در پیش بینی وقایع ژئوپلیتیک دارم که علیرغم شک و تردیدهای گسترده سعی در به اشتراک گذاشتن آنها به صورت علنی دارم. دقت پیش بینی های من و پیچیدگی رویدادهایی که پیش بینی می کنم، سوالاتی را در مورد توانایی هایی من ایجاد می کند که ممکن است توسط علم معاصر به طور کامل درک نشده باشد."

به گفته سالومه، او با ردیابی پیشرفت‌های سایبرنتیک، فن‌آوری و بلایایی که شک دارد همیشه آن‌قدر که به نظر می‌رسد طبیعی هستند، چشم‌انداز در حال تکامل جنگ را می‌خواند.

به گزارش نود پرس او در ادامه گفت: "اگر این معماها با دقت کشف شوند، تاریخ ها، جزئیات و حقایق قابل توجهی را نشان می دهد که قادر به پیش بینی و جلوگیری از فجایع قریب الوقوع است. در میان این رویدادها، جامعه بین‌المللی در حالت آماده‌باش باقی می‌ماند و امیدوار است که تاریک‌ترین پیش‌بینی‌های من، از جمله جنگ جهانی سوم احتمالی، محقق نشود.

به اشتراک گذاری این مطلب!