news-details

ادعای نوستراداموس زنده؛ خورشید گرفتگی می تواند سرطان را درمان کند!

نوستراداموس زنده ادعا می کند خورشید گرفتگی می تواند برای پیشرفت علمی، از جمله سرطان سرطان تاثیر شگرفی داشته باشد! 

به گزارش نود پرس و نقل از دیلی استار این جدیدترین ادعا و پیش بینی نوستر آداموس زنده است! او پیش بینی های عظیم و حتی حیانی را برای تاثیر خورشید گرفتگی دیروز نیمکره شمالی زمین  ترسیم کرده است.

چشمگیرترین انتظارات آتوس سالومه روانشناس برزیلی از کسوف، پیشرفت ناگهانی تحقیقات علمی است که دروازه ها را به روی بسیاری از مجهولات و ناتوانایی های بشر باز خواهد کرد، از جمله درمان سرطان. اما آتوس با وجود تمام هیجاناتش به دیلی استار می گوید:" دانشمندان باید تعادل عطش دانش را با خرد و احترام به طبیعت و زندگی در سیاره ما متعادل کنند».

خورشید گرفتگی کامل دیروز (دوشنبه) بخشی از آمریکای شمالی را در تاریکی فرو برد و میلیون ها تماشاگر در سراسر ایالات متحده، مکزیک و کانادا نگاهی همراه با بهت و حیرت به این پدیده آسمانی داشتند.

گفتنی است "نوستراداموس زنده" قول داده موجی از بلایای طبیعی را تا پایان سال پیش بینی کند.

دیروز بزرگترین کسوف در آمریکای شمالی رخ داد و در عین جذابیت تا چهار دقیقه تاریکی ظهر در تگزاس و سایر نقاط رخ داد. تقریباً همه در آمریکای شمالی حداقل کسوف جزئی را دیدند.

آتوس که ادعا می‌کند چندین رویداد مهم خبری از مرگ ملکه فقید انگلیس گرفته تا سلامتی چارلز سوم پادشاه کنونی را پیش‌بینی کرده است، تحقیقاتی را بررسی کرده است که قرار است با فرو رفتن ایالات متحده در تاریکی انجام شود.
بر اساس گزارش وب سایت آژانس فضایی آمریکا، ناسا در طول خورشید گرفتگی سه موشک با صدای بلند پرتاب خواهد کرد تا بررسی کند که  وقتی نور خورشید به طور لحظه ای بر روی بخشی از سیاره کم می شود، چگونه اتمسفر بالای زمین تحت تاثیر قرار می گیرد.

سالومه در این ارتباط می گوید: "مطالعه کسوف یک انتخاب نیست، بلکه فرصتی منحصر به فرد برای دانشمندان است تا محیط زمین را تحت شرایطی که به طور بالقوه بینش های جدیدی از جهان طبیعی کشف می کند، مشاهده کنند. با استفاده از خورشید گرفتگی به عنوان یک کاتالیزور، محققان اشتیاق خود را برای بررسی پدیده ها نشان می دهند. 

وی در ادامه گفت: نیاز به تعادل عطش دانش با خرد و احترام به طبیعت و زندگی در سیاره ما وجود دارد، علاوه بر این، ایجاد بالقوه میدان های مغناطیسی جدید، حتی اگر موقتی باشد، می تواند دریچه ای را برای نوآوری در زمینه های مختلف باز کند. از انرژی گرفته تا دارو."

سالومه پیشنهاد می کند که محاسبات کوانتومی می تواند تأثیر انقلابی در زمینه های مختلف، به ویژه در بهبود پردازش داده ها، تحقیقات علمی و توسعه مواد و داروهای جدید داشته باشد.

آتوس در ادامه گفت: "این پیشرفت ها می تواند درمان بیماری هایی مانند سرطان، بیماری های عصبی، عفونت های ویروسی، بیماری های ژنتیکی و مقاومت آنتی بیوتیکی را متحول کند."

 با وجود پتانسیل قابل توجه، کاربرد عملی محاسبات کوانتومی در پزشکی هنوز در مراحل اولیه خود است و به پیشرفت های مداوم در فناوری کوانتومی و علوم زیست پزشکی بستگی دارد.

سالومه در پایان به انتظارات مردم جهان از علم اشاره کرده و می گوید: «همه چشم‌ها به علم است که می‌کوشد قفل معماهای پنهان در سایه کسوف را باز کند."

به اشتراک گذاری این مطلب!