news-details

مبارکی: برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تمام تلاشم را می کنم

 

نود پرس

به گزارش نود پرس، علی مبارکی ستاره ایرانی در طی مصاحبه ای که با ما داشت از وضعیت جسمانی و آمادگی خود برای از سرگیری رقابت ها بعد از فیفا دی (Fifa day) و تعطیلی بازی های باشگاهی، برای ما صحبت کرد.

مبارکی اظهار داشت: در شرایط جسمانی خوبی هستم و خداروشکر تمرین های خوبی داشتم اما متاسفانه چند مدت از شرایط بازی دور بودم و این کمی کار را برای یک بازیکن حرفه ای سخت می کند. بازی های دوستانه کمی داشتم اما تمام تلاشم را می کنم که به صد در صد آمادگی برسم.

لژیونر جوان بیان کرد: با  چند تیم خوب ترکیه ای در حال مذاکره هستم و می خواهم بهترین را انتخاب بکنم که بتوانم بیشتر در آن تیم پیشرفت بکنم. همه چیز بحث مالی نیست. سبک بازی، هم تیمی ها و نوع بازی آنها، سرمربی تیم، تاکتیک های دفاعی و هجومی تیم و کلی مسائل دیگر در انتخاب تیم برای بازیکنان حرفه ای ملاک است و من هم در حال بررسی این موارد هستم. انشالله بهترین گزینه را انتخاب می کنم. نزدیک ترین گزینه آنکارا اسپور هست.  شما به کسی نگوید. (با خنده)

علی مبارکی درباره تیم ملی چنین بیان داشت: بنظرم تیم ملی عملکرد قابل قبولی داشت و به راحتی می تواند به جام جهانی صعود بکند. در جام ملت های آسیا حریف های ایران متوجه شدند که ایران چه تیم با انگیزه و جنگنده است و چه قدرتی دارد و توانایی شکست هر تیمی را دارد.
جوان گرایی و تغییر نسل در تیم ملی بخوبی درحال انجام است و همین نقطه قوت هر تیمی است که از ترکیب جوان ها و با تجربه ها استفاده بکند. چند بار در  لیست 100 نفره تیم ملی حضور داشتم اما تمام تلاشم را میکنم که به تیم ملی دعوت شوم و لباس مقدس تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!