news-details

زنگ در، راز خیانت فوتبالیست لیگ برتری را لو داد!

اختصاصی "نود پرس"

یک فوتبالیست لیگ برتری پس از اینکه همسرش به لطف دوربین زنگ درب، متوجه رابطه او با یک مدل شد، توسط همسرش از خانه شد!

این ستاره بی‌خبر پس از اینکه در شبکه‌های اجتماعی با این مدل خیره‌کننده آشنا شد، هشت ماه دوری از همسرش را آغاز کرد. اما زمانی که او همسرش را ترک نکرد، معشوقه‌اش او را از ملاقات‌های مخفیانه آنها مطلع کرد.

به گزارش نود پرس این مدل بد جنس به همسر این فوتبالیست لیگ برتری می گوید که فیلم دوربین هوشمند جلوی درب خانه مجلل خود را برای اثبات بررسی کند. سپس زن شواهدی پیدا کرد که نشان می‌داد شریک زندگی‌اش با زنی 10 سال بزرگ‌تر از خودش ارتباط برقرار می‌کرده و ازدواج آنها اینگونه افشا شد!

یک منبع مطلع در همین ارتباط به نشریه میرر انگلیس گفت: " آقای ستاره این دختر را در شبکه های اجتماعی مشاهده کرد و به شدت از او خوشش آمد، شروع به ارسال پیام به او کرد و او را به بیرون دعوت کرد، چیزهای معمولی. اما این رابطه تبدیل به یک رابطه عاشقانه شد که هشت ماه طول کشید.

وی در ادامه می گوید: «سرانجام آنها با یکدیگر درگیر شدند زیرا این فوتبالیست وعده‌های زیادی داده بود که نتوانست به آن عمل کند. بنابراین زن زیبا با همسر فوتبالیست تماس گرفت اما او از زن زیبا برای اثبات رابطه اش مدرک  خواست و بلافاصله این ادعا را رد کرد.


این منبع افزود: «معشوقه با چند پیام مستقیم به عقب برگشت، اما ضربه قاتل واقعی، زمانی بود که به همسرش گفت فیلم زنگ در را بررسی کند. آن وقت بود که همه چیز منفجر شد و زن بعد از ورود فوتبالیست لیگ برتری او را از خانه اخراج کرد.»

به اشتراک گذاری این مطلب!