news-details

اعلام زمان دوری آزمون و وضعیت ۳ بازیکن دیگر تیم‌ملی

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شد.

به گزارش نود پرس، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان به برتری ۵ بر صفر رسید.

در نیمه اول این بازی سردار آزمون که گل دوم تیم ملی را وارد دروازه ترکمن‌ها کرد، از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد. او صبح امروز برای پشت سر گذاشتن تست MRI اردو را ترک کرد. هرچند در ارزیابی‌های ابتدایی کادر پزشکی پارگی همسترینگ پای چپ آزمون را تایید می‌کرد اما در نهایت با اعلام جواب این آزمایش مشخص شد بخشی از همسترینگ این بازیکن دچار کشیدگی شده و به این ترتیب مهاجم ایرانی باشگاه رم ایتالیا حدود سه هفته از میادین دور است.

دیگر بازیکن مصدوم ایران در این بازی امین حزباوی بود. این بازیکن در دقیقه ۷۲ از ناحیه شانه دچار مصدومیت جزئی شده و جای خود را به سامان فلاح داد.

با این وجود امروز بدون مشکل خاصی در تمرین ریکاوری شرکت کرد و ظاهرا می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی در بازی برگشت مقابل ترکمنستان به زمین برود.

علیرضا جهانبخش هم که با مصدومیت از تیم فاینورد هلند به اردوی تیم ملی آمد، به دلیل تداوم این آسیب دیدگی مانند آزمون شانسی برای حضور در بازی برگشت ندارد.

مهدی ترابی، دیگر بازیکن ایران است که از روز اول اردو به دلیل سرماخوردگی در تمرینات غایب بود و حتی مجبور شد از اردو خارج شود. او در حال حاضر شرایط بهتری دارد و ممکن است در سفر به ترکمنستان، سایر ملی‌پوشان را همراهی کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!