news-details

ظهور یک ستاره جدید در لیگ برتر ایران

مس شگفت انگیز محرم نویدکیا در نیم فصل دوم همچنان می‌تازد و با درخشش منتظر محمد جان تازه‌ای گرفته است.

به گزارش نود پرس، مس رفسنجان در روز دبل منتظر محمد با نتیجه سه بر یک آلومینیوم اراک را شکست داد تا سه امتیاز ارزشمند دیگر را به دست بیاورد.

تیمی که در نیم فصل اول خطر سقوط به قعر جدول را حس می‌کرد، علاوه بر حفظ روند شکست ناپذیری دو پیروزی ارزشمند سه گله بیرون از خانه را مقابل نساجی و آلومینیوم جشن گرفته است.

اما نویدکیا در اراک هم یک نقشه از پیش تعیین شده برای رسیدن به پیروزی طراحی کرده بود. منتظر محمد ستاره عراقی مس سورپرایز ویژه محرم بود.

وینگر آماده این روزها در کمال شگفتی بر خلاف بازی‌های قبل نیمکت نشین شد و جای خودش را به مهدی ترکمان در ترکیب اصلی سپرد. ترکمان از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد و با یک کاشته تماشایی در دقیقه ۴۵ گل تساوی را برای مس به ثمر رساند.

اما نیمه دوم وقت رونمایی از سورپرایز عراقی بود. زمانی که جناح چپ آلومینیوم از نفس افتاد منتظر به جای ترکمان در دقیقه ۵۸ وارد زمین شد تا نقشه محرم در اراک عملیاتی شود.

1997963

دو نفوذ از جناح راست و دو ضربه تماشایی در دقایق ۶۰ و ۸۳ منتظر را به ستاره بازی اراک تبدیل کرد تا رفسنجانی‌ها با پیروزی سه بر یک میزبان خود را مغلوب کنند.

منتظر محمد با مهارتی در حد یک فوق ستاره توپ‌ها را روی پای چپ خود می‌آورد و با شوتی غیرقابل مهار دروازه حریفان را باز می‌کند. او مقابل آلومینیوم دو بار این کار را انجام داد تا دبلش با دو سوپرگل باشد.

ضربات او از پشت محوطه غیرقابل مهار بود و در دو گلش وقتی فضای لازم برای شوتزنی را پیدا کرد، مثل یک ستاره مسلط که مختصات چارچوب را از بر است به سمت دروازه شلیک کرد. بدون شک نمایش او توجه هواداران استقلال را نیز به خود جلب کرده چرا که منتظر به طور قرضی از استقلال برای این فصل به مس پیوسته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!