news-details

مصاحبه اختصاصی نود پرس با مربی تراکتور: 12 نفر با قمه و شوکرما را کتک زدند و غارت کردند!

" اختصاصی نود پرس "

مصاحبه اختصاصی نود پرس با سیامک درگاهی در مورد درگیری تیم امید تراکتور در کرمانشاه با تصاویر دلخراش ؛

سیامک درگاهی مربی تراکتور به نود پرس گفت: ساعت 12:00 بود که راهی شدیم به سمت ورزشگاه آزادی کرمانشاه و دقیقه 12:30 رسیدیم جلوی ورزشگاه همین که اتوبوس وایستاد سرمربی محترم ، رامین محمدپور اولین نفر از اتوبوس پیاده شد، همین که پیاده شد یک نفر جلوش سبز شد با حرف‌هایی زشت و توهین‌ به ایشان ، ما که چند نفری با این صحنه مواجه شدیم از اتوبوس پیاده شدیم و طرف را راهی کردیم تا تمرکز تیم برهم نخورد.


درگاهی افزود: راننده پیاده شد و چمدان‌ها را خالی کرد که یهو دو نفر از یک خودرو (ماکسیما) پیاده شد و دو تا از چمدان‌ها را سریع داخل ماشین گذاشت و گازش را گرفت رفت. بعد  دیدیم 12 نفر با داشتن صلاح سرد (قمه ، شوکر و چوب) که داشتن میامدن سمت اتوبوس که راستش را بخواهید ترس عجیبی سراغ کادرفنی و بچه‌ها آمد و این 12 نفر ما را کتک زدند و چند تا از بازیکنان را زخمی کردند با شوکر و قمه.... واقعا صحنه خیلی بدی بود که تو عمرم ندیده بودم. بعد به سختی خودمان را رساندیم چمن ورزشگاه و بلافاصله با 110 تماس گرفتیم و چندین دقیقه طول کشید تا ماموران نیروی انتظامی آمدند و زخمی‌ها را با آمبولانس راهی بیمارستان کردیم.


مربی تراکتور خاطرنشان کرد: جالب تر از هرچیزی این بود که تیم بعثت کرمانشاه با تیم داوری مشغول گرم کردن بودند حتی یک نفر چه از تیم داوری و مدیران تیم کرمانشاه سراغ ما نیامدند و بعد از اعتراضاتی که داشتیم به ما گفتند اینجا کرمانشاه است و این اتفاقات در این شهر طبیعی است.

درگاهی افزود: بعد از این اتفاقات مدیر آکادمی، کاظم محمودی خودشان را به ورزشگاه رساندند و با درایت خاص و غیرت ستودنی وارد ماجرا شدند و در ادامه مدیرعامل باشگاه  (هوشنگ نصیرزاده) وارد عمل شدند . جالب اینکه ناظر بازی می‌گفتند که باید بازی انجام شود و چهارتا مصدوم دادید عیبی ندارد با 14 نفر بازی کنید... 

مربی جوان تراکتور گفت: به دستور مدیر آکادمی و مدیرعامل باشگاه بازی نکردیم و خود را به اتوبوس رساندیم و با مصدومین به تبریز بازگشتیم. بعد اینکه وارد تبریز شدیم خوشبختانه شنیدیم که 6 نفر با دو خودرو مرتبط به حادثه دستگیر شدند.

سیامک درگاهی که خودش از جنس فوتبال است ، گفت: از ماموران نیروی انتظامی خواهشمندیم بقیه افراد مرتبط نیز دستگیر شود تا دیگر اینچنینی حوادثی در هیچ شهری در جامعه ورزش دیده نشود چرا که خدایی نکرده بازیکن ما را که با قمه زدند به سرش خورد ، بجای سرش اگه به گردنش میخورد و جان خودش را از دست می‌داد چه کسی پاسخگو بود؟ و از کمیته انضباطی و اخلاق خواهش می‌کنم که به این مسئله سفت و سخت ورود کنند تا دیگر شاهد اینچنین صحنه‌ها در عالم ورزش نباشیم.

مربی تراکتور در آخر خاطرنشان کرد: از تمامی عوامل اجرایی باشگاه تراکتور، مدیرعامل ، مدیر آکادمی و مخصوصا بازیکنان بزرگسالان تراکتور که با گذاشتن استوری مرحمی بودند برای این جوانان ممنون و سپاسگذارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!