news-details

رسوایی بوسیدن خبرنگار زن در فوتبال؛ پلیس وارد شد!

" اختصاصی نود پرس "

بعد از رسوایی بوسه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بر لبان جنی هرموسو در جریان مراسم اهدای مدال به تیم قهرمان که منجر به اخراج و محرومیت آقای رئیس شد، اینبار اما یک عروسک و یا سمبل عروسکی یک باشگاه فوتبال با بوسه اش دردسر ساز شده است!

به گزارش نود پرس یک عروسک   فوتبال پس از برنده شدن دیرهنگام تیمش، به یک خبرنگار زن در زمین چنگ انداخت و او را بوسید!

سمبل های عروسکی در فوتبال قرار است برای هواداران فوتبال در یک استادیوم شادی و هیجان به ارمغان بیاورند، اما یکی از آنها در برزیل ظاهراً چیزی بجز آن برای یک خبرنگار زن آورده است.

یک گزارشگر فوتبال برزیلی مدعی است که توسط یک عروسک فوتبال مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.
این خبرنگار زن گفته است که چگونه توسط یک عروسک باشگاه فوتبال در یک مسابقه در برزیل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت، زمانی که این عروسک، او را در آغوش گرفت و سعی کرد او را ببوسد.

ژیزل کومپل، خبرنگار وحشت زده کنار زمین، می گوید که عروسک باشگاه اینترناسیونال، معروف به ساچی، بعد از اینکه آلن پاتریک، هافبک باشگاه، در اواخر بازی گل پیروزی به ثمر رساند، او را در آغوش گرفت. این عروسک فوتبالی با چشمانی گشاد، نوار قرمز اینترناسیونال با سر فومی غول‌پیکر و پوزخندی که بالای آن کلاه قرمزی قرار دارد، شناخته می شود.

ژیزل خبرنگار رادیو مونومنتال که یک ایستگاه رادیویی برزیلی است، در این ارتباط گفت: "او به سمت من آمد و من را در آغوش گرفت. او در آغوشم ماند. حتی با وجود تل روی سرم، سرم را هل داد و مرا بوسید. من صدای آن را می شنیدم. بوسید و عرقش را حس کردم.

وی افزود: من تنها زن آن طرف میدان بودم، خبرنگاران دیگری هم بودند اما او فقط با من این کار را کرد.

پس از اینکه مقامات اینترناسیونال، این عروسک را به حالت تعلیق درآوردند و تصاویری از بازی 25 فوریه مقابل گرمیو را تحویل دادند، پلیس اکنون در حال بررسی این حادثه است.

گفتنی است که باشگاه و رسانه های محلی، نامی از مرد داخل لباس عروسکی اعلام نکرده اند.

در همین‌ارتباط باشگاه اینترناسیونال برزیل در بیانیه ای اعلام کرد: باشگاه ورزشی اینترناسیونال با توجه به اتفاقات مربوط با عروسک سمبل باشگاه به اطلاع می رساند که تصاویر مدار بسته داخلی خود را به کلانتری مسئول رسیدگی به موضوع ارسال کرده است.
 
ما اطمینان داریم که تمام حقایق به طور مقتضی با اقتدار پلیس روشن خواهد شد. بنابراین و تا حل و فصل سریع پرونده، کارمند مسئول عروسک و خود باشگاه در اختیار مسئولان خواهند بود.

ژیزل خبرنگار مورد آزار قرار گرفته نیز در شبکه‌های اجتماعی گفت: روزی دیگر از زنانی که می‌خواهند کارشان را در فوتبال انجام دهند، بواسطه احمق‌هایی که جنایتکار هستند، رنج می‌برند.

به اشتراک گذاری این مطلب!