news-details

با سبک زندگی همسر جذاب لیونل مسی آشنا شوید

اختصاصی "نود پرس"

به تازگی آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی 36 ساله شد. این سبک زندگی اوست: خانواده، مد، ورزش، مسافرت، اینفلوئنسر بودن و موارد دیگر.
این دوشنبه، آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی ستاره آرژانتینی، یک سال دیگر از زندگی خود را جشن گرفت. بازیکن اینتر میامی با انتشار پیامی در اینستاگرام به او تبریک گفت. "تولدت مبارک شاهزاده خانم! دوستت دارم،»  مسی در کنار تصویری از خود و همسرش این متن را نوشت.

آنتونلا در 26 فوریه 1988 در روزاریو، آرژانتین به دنیا آمد. او در حال حاضر 36 سال سن دارد و از سال 2017 همسر لیونل مسی مهاجم آرژانتینی است، هرچند که هر دوی آنها چندین سال پیش از آن هم با هم بودند.

آنتونلا در کشور زادگاهش به دانشگاه رفت. او تحصیل در رشته دندانپزشکی را آغاز کرد، اما سپس به ارتباطات اجتماعی تغییر کرد. مدتی بعد او به بارسلونا نقل مکان کرد تا با مسی زندگی کند.

      رابطه آنتونلا و لئو مسی


بر اساس گزارش های متعدد، مسی و آنتونلا زمانی که هنوز کودک بودند به لطف لوکاس اسکاگلیا، یکی از دوستان دوران کودکی لئو و پسر عموی آنتونلا، با هم آشنا شدند. با این حال، رابطه آنها در سال 2007 متولد شد، زمانی که مسی پس از مرگ یکی از دوستانش در یک تصادف رانندگی، به روزاریو بازگشت تا حمایت خود را از آنتونلا نشان دهد.

رابطه ایندو برای چندین سال خصوصی باقی ماند تا اینکه در سال 2009 مسی گفت که دوست دختر دارد. بعداً آنتونلا به بارسلونا نقل مکان کرد تا در کنار مسی باشد و شریک زندگی او، مادر فرزندانش و بزرگترین حامی او شد، زیرا او در بیشتر بازی های این ستاره آرژانتینی حضور دارد. علاوه بر این او همیشه حمایت خود را در هر دستاورد و تغییری در کار حرفه ای مسی، نشان می دهد.

با اینهمه ثروت و شهرت، این سبک زندگی آنتونلا روکوزو است.
بیشتر سبک زندگی او معطوف به خانواده ای است که با مسی ایجاد کرده است. آنها هر دو دارای سه فرزند هستند: تیاگو، متولد نوامبر 2012. متئو، متولد سپتامبر 2015، و چیرو، متولد مارس 2018. روکوزو اغلب عکس های خانواده خود را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

 روکوزو در زمینه های دیگر نیز قدم برداشته است. آنتونلا با 39.4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، به یک تأثیرگذار( اینفلوئنسر) تبدیل شده است و با برندهای بزرگی مانند Tiffany، Revolve و Alo همکاری می کند.

آنتونلا همچنین از این فرصت استفاده می کند تا اوقات فراغت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد، آشپزی کند، ورزش کند یا در خانه باشد و سریال یا فیلمی را تماشا کند. او همچنین معمولاً تعدادی عکس از سفرها، تعطیلات و بهترین لباس هایش را به اشتراک می گذارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!