news-details

عصبانیت نامزد زیبا و پر حاشیه رونالدو از روزنامه های ایرانی به دلیل سانسور!

اختصاصی "نود پرس"

باورش سخت است اما نامزد زیبا و پر حاشیه رونالدو از روزنامه های ایرانی ناراحت و عصبانی است و دلیل آنهم به سانسور یکی از اعضای بدن او بر می گردد که برایش خیلی مهم و باعث غرور است!

جورجینا رودریگز در فرش قرمز هشتادمین دوره جشنواره فیلم ونیز لباس زیبایی پوشیده بود. لباسی که این اینفلوئنسر بر تن داشت به وضوح از لباسی الهام گرفته شده بود که ویویان وارد (جولیا رابرتز) برای اولین بار با ادوارد لوئیس (ریچارد گیر) به اپرا رفت.

کریستیانو رونالدو روز 5 فوریه تولد 39 سالگی خود را در محاصره نزدیکترین اعضای خانواده خود جشن گرفت. این بازیکن فوتبال النصر به همراه چند تصویر از این شب نوشت: ممنون که تولد 39 سالگی ام را به بهترین شکل ممکن گذراندم؛ در کنار خانواده ام و بعد از آن دوباره در زمین تمرین کردم.

در این عکس خانوادگی چیز خاصی نبود. رونالدو، جورجینا و ۳ پسر آنها در مقابل دوربین لبخند می زنند و البته آلانا مارتینا اولین دختر مشترک پرتغالی و این مدل پر حاشیه! با این حال روزنامه های ایران  و از جمله روزنامه همشهری ظاهراً نسخه طبیعی این عکس را دوست نداشتند و تصمیم گرفتند نسخه روتوش شده آن را منتشر کنند!

به گزارش نود پرس و به نقل از چند روزنامه و مجله اروپایی که در زمینه اخبار حاشیه ای و مدلینگ فعالیت دارند، روزنامه ای که توسط شورای شهر تهران نوشته، ویرایش و منتشر می شود، برای پرهیز از برجسته کردن قسمت پشتی بدن جورجینا، چهره جورجینا را تار کرد، بخشی از بدن که او همیشه به آن احساس غرور می کرد و در واقع در بسیاری از نشریات در آنها خودنمایی می کرد.

ظاهراً این وضعیت برای اینفلوئنسر چندان خوشایند نبوده است. روزنامه The Sun به نقل از یک منبع بسیار نزدیک به جورجینا گفته است که او تا حدودی از این کار نشریات ایرانی عصبانی بوده است. او برای بدنش سخت کار می کند و به منحنی های بدنش بسیار افتخار می کند. این فقط نشان می دهد که بینش زنان در برخی از نقاط جهان تحریف شده است.


اما جنجال حذف باسن جورجینا در نشریات ایران تنها به این ناراحتی و عصبانیت محدود نشد و کار به کمپین و فعالان حقوق زنان نیز کشیده شد!  دریا صفایی، فعال حقوق زنان و نماینده پارلمان بلژیک، علناً اقدامات رژیم ایران در قبال جورجینا رودریگز را محکوم کرد! او در این ارتباط گفت: مطبوعات رژیم ایران باسن جورجینا رودریگز، همسر رونالدو را سانسور می کنند. آنها تصویری را منتشر می کنند که در آن قسمت زیادی از باسن او را برداشته اند. او در حساب توییتر خود نوشت: «دقیقاً اینگونه به زنان نگاه می‌کنند، به همین دلیل ترجیح می‌دهند که آنها را زیر حجاب نامرئی کنند»


 به نظر می رسد بعد از سفر رونالدو با تیم عربستانی به تهران و پی بردن میزان محبوبیت فوتبال و رونالدو در ایران، جورجینا فهمیده که ایران می تواند برای او میلیون ها فالور و در نهایت ثروت خلق کند به همین خاطر بخاطر سانسور باسنش که خیلی هم به آن افتخار می کند، از مطبوعات ایران عصبانی است!

تکلمه: جورجینا نمی داند که خود ما هم در نود پرس مجبور شدیم بخش های مهمی از بدن او را که اتفاقا خیلی به داشتنش می بالد سانسور و محو کنیم و بدینوسیله از این مدل سابقا فروشنده فروشگاه زارا عذر خواهی می کنیم. باشد که ما را بخشیده و درک کند...

به اشتراک گذاری این مطلب!