news-details

حمایت کلوپ از گزینه اصلی جانشینی‌اش: عالی است!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد ژابی آلونسو در دوران مربیگری‌اش تمجید کرد.

به گزارش نود پرس، با اعلام تصمیم کلوپ مبنی بر ترک نیمکت لیورپول در پایان فصل جاری، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین او از سوی رسانه‌ها خیلی زود شروع شد. 

ژابی آلونسو که در حال حاضر هدایت بایرلورکوزن را برعهده دارد و با این تیم صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا است اصلی‌ترین گزینه مدیران لیورپول برای نشستن روی نیمکت این تیم در فصل آینده به عنوان جانشین کلوپ به حساب می‌آید. 

این مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره این مربی جوان گفت:« ژابی کاری باورنکردنی را انجام داده است. اگر هشت هفته پیش هم سوالی درباره او از من می‌پرسیدید بدون شک پاسخ می‌دادم: خدای من! او عالی است. 

1991550

نسل دایناسورها شامل کارلو آنچلوتی، ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا و من دیگر در 20 سال آینده مشغول مربیگری نخواهیم بود. شاید مورینیو هم باشد. نسل بعدی از همین حالا حضورش را نشان داده است و من می‌گویم که ژابی در این پست واقعا فوق العاده است. 

او حتی زمانی که بازی می‌کرد هم شبیه مربی‌ها بود. فوتبالی که تیمش بازی می‌کند، انتخاب ترکیب و خرید و فروش تیمش واقعا فوق العاده است. مسئله فقط امتیازاتی که به دست آورده نیست، بلکه سبک بازی او مهم است. او خریدهای بسیار خوبی داشته که دقیقا مورد نیازش بوده است و این کار واقعا خاصی است.»

به اشتراک گذاری این مطلب!