news-details

دوست شکیرا، رابطه جدید عاشقانه خانم ستاره را لو داد!

اختصاصی "نود پرس"

در حالیکه در رسانه های ایرانی صحبت از بازگشت شکیرا و جرارد پیکه به زندگی مشترک خبر می دهند، دوست شکیرا از رابطه جدید عاشقانه او پرده برداری کرد!

تانیا چاری، دوست شکیرا می گوید "جولیان ادلمن فوق العاده به او علاقه مند است".

حالا شکیرا دوباره در اخبار است. نه تنها به خاطر مشکلات مالیاتی او در اسپانیا، بلکه به خاطر زندگی عاشقانه اش که پس از جدایی او از جرارد پیکه، توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. شکیرا این پنجشنبه در نتیجه دومین تحقیقات جنایی علیه وی به اتهام کلاهبرداری شش میلیون یورویی که در سال 2018 انجام شد شهادت داد. شهادت این خواننده از طریق یک کنفرانس ویدئویی از میامی انجام شد که در آن او خود را بی گناه اعلام کرد.


از سوی دیگر، این خواننده این هفته به دلیل ارتباط با جولیان فرانسیس ادلمن، بازیکن سابق NFL، تیترهای مختلفی را به خود اختصاص داده است و خودش نیز عکسی را در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کرده است. تصویری که به سرعت شایعات بی شماری را در مورد "رابطه" ادعایی بین آنها برانگیخت.  


 تانیا چاری، دوست شکیرا ادعا می کند "جولیان ادلمن فوق العاده به خواننده علاقه مند است". مجری برنامه Univisión "El gordo y la flaca" اضافه می کند: "معلوم نیست که آیا این رابطه عاشقانه تثبیت خواهد شد یا نه. آنها می گویند "دغدغه اصلی او با معشوقه جدیدش، عاشق نشدن دوباره است."


 اطرافیان آنها علاقه مند به درز اطلاعات برای گمراه کردن هستند، اما شخصی که با آنها رابطه دارد، تهیه کننده آرژانتینی رافائل آرکوت است. او همچنین به جشن تولد رفت و آنها کاملاً با هم دیده شدند، اما بیشتر از این خبری درج نشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!