news-details

ضایعات شرکت، رانت بزرگ باشگاه لیگ برتری به سر مربی سرشناس فوتبال

اختصاصی "نود پرس"

فوتبال ما پر از پولها و رانت های زیر میزی است و بسیاری از اوقات وقتی باشگاهها مبلغ قرارداد یک بازیکن خود را اعلام می کنند، هواداران فوتبال از اینکه شعور و عقل آنها را نادیده گرفته شده، عصبانی می شوند. 

تا کنون اخبار و مستندات زیادی درباره آپشن هایی که باشگاهها کنار قرار داد یک بازیکن می گذارند، شنیده و دیده ایم اما اینکه یک باشگاه صنعتی ضایعات خود را با قیمت ارزان به سرمربی سرشناس خود بفروشد از آن چیزهایی است که فقط مختص فوتبال و مملکت ایران است. البته معمولا این جور اخبار ابتدا تکذیب می شوند اما چند سال بعد معلوم می شود واقعیت داشته است. 


سردار رویانیان در پرسپولیس یکی از بنیانگذاران این آپشن ها در فوتبال ایران بوده است. او که با اشاره محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت، به پرسپولیس رفت در آن زمان رئیس ستاد تبصره ۱۳ و سوخت ایران بود و به اعتراف خودش نه علاقه ای به فوتبال داشت و نه تخصصی در آن و از اهالی فوتبال فقط علی پروین را می شناخت اما بعد از مدت کوتاهی ریخت و پاش توسط عده ای از اهالی فوتبال، هواداران و حتی خبرنگاران به‌عنوان مدیر نمونه و عالی فوتبال ایران معرفی می شد!!!

به گزارش نود پرس آپارتمان، حواله های خودرو، کارخانه، مغازه، زمین، خودروهای لوکس، دلار نقدی و خیلی چیزهای دیگر در فوتبال ایران به عنوان‌ آپشن و رانت قرار داد به بازیکنان داده شده اما فروش چند هزار تن ضایعات کارخانه با قیمت پایین، جدید ترین آپشن فوتبال ایران است!

به اشتراک گذاری این مطلب!