news-details

نمایش ساده زیستی و مردمی بودن یک مسئول با پراید ضد گلوله!

اختصاصی "نود پرس"

مسئولین ما در دنیا بی نظیرند، به قول امروزی ها یونیک و منحصر به فردی هستند! از آنها هر کاری که بگویی بر می آید، حتی کارهایی که واقعا دو شاخ روی سر مردمی که بر آنها حکومت که نه، بلکه استثمارشان می کنند، سبز شود! در قاموس آنها اما در صورت رسوایی و بی آبرویی، نه تنها عذر خواهی و استعفا و شرمندگی دیده نمی شود، بلکه توسط نوکران و اجیر شدگان در رسانه های حکومتی و دولتی، از مردم می خواهند اگر نمی توانند این شرایط را تحمل کنند، بار و بندیلشان را جمع کنند و از این مملکت بروند یا با وقاحت چندش آوری به دوربین زل می زنند و می گویند مملکت برای ما حزب الشیطانی هاست! 


به گزارش نود پرس اما یکی از همین مسئولین به ظاهر مردمی و یقه گرد، سالهاست که با یک پراید در بین مردم و محل کار خود رفت و آمد می کند تا ساده زیستی و مردمی بودن خود را به همه نمایش بدهد اما پشت این پوستین بره مثل همیشه گرگی درنده در کمین رعیت است! کاشف به عمل آمده که مسئول مربوطه پرایدش ضد گلوله و کاملا تقویت شده است. علاوه بر این موتور پرایدی خودروی به ظاهر لکنته اش را هم با موتور خودروی مگان تقویت کرده است! 

بعد از خواندن این خبر ناراحت شدید؟ خب اشکالی ندارد، بار و بندیل خود را جمع کرده و به همانجایی بروید که مسیولینش واقعا مسئول هستند، ما همینی هستیم که می بینید، میخواید بخواید، نمیخواید، نخایید!

به اشتراک گذاری این مطلب!