news-details

دستمزد ۵ میلیارد تومانی عادل فردوسی‌پور برای گزارش یک مسابقه ایران در جام ملت‌های آسیا

" اختصاصی نود پرس "

با ورود پلتفرم های اینترنتی به عرصه رسانه ها، دیگر همه چیز تغییر کرده است. اعداد و دستمزدهایی هم که در این پلتفرم ها جابجا و داده می شود هم  دود از کله مخاطبی بلند می کند. روزگاری و در حضور روزنامه های ورزشی و تلویریون، بیشتر خدمات یا رفاقتی و معرفتی انجام می شد و یا با مبالغ و دستمزدهایی بسیار پایین و در این رسانه ها معمولا بزرگان و عاشقانی سینه چاک مشغول فعالیت بودند اما حالا داستان کاملا فرق کرده است. در پلتفرم ها پول و اقتصاد حرف اول را می زند و بیشتر آنها را کسانی می چرخانند که برای جامعه ورزش و هنر غریبه و یا تازه وارد هستند.


حتما تاکنون از دستمزدهای نجومی که به میهمانان و مجریان برنامه هایی نظیر صداتو، هم رفیق و ..... زیاد شنیده اید و خیلی وقتها به خودتان گفته اید نه این عددها و دستمزدها واقعیت ندارد و شایعه است! اما باید باور کنید که شایعه نیست. به گزارش نود پرس یکی از همین پلتفرم ها حاضر شده برای گزارش یکی از مسابقات ایران در جام ملتهای آسیا توسط عادل فردوسی پور به او دو میلیارد تومان پرداخت کند. یک منبع موثق به نود پرس گفت عادل با شنیدن این پیشنهاد وسوسه شده و قول داده بزودی پای میز مذاکره بنشیند. اگر خاطرتان باشد چندی پیش و در جریان یکی از مسابقات پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عادل فردوسی پور بعد از مدتها غیبت برای صفحه اینستاگرامی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش کرد و رکود این صفحه اینستاگرامی را شکست.

همچنین شنیده های ما حاکی از آن است که همین پلت فرم به عادل پیشنهاد داده است هر کار تولیدی او را چشم بسته و ندیده ۵ میلیارد تومان بخرد. روال عادی پلتفرم ها این است که قبل از انجام هر پروژه‌ای باید طرح آنرا مطالعه کنند و بعد از کلی بررسی با صاحب اثر قرار داد می بندند و در خروجی کار کلی اصلاحات و تعدیل انجام می دهند اما به دلیل پر مخاطب بودن کارهای فردوسی پور حاضرند برای یک محصول او ندیده اینقدر پول بپردازند.

به اشتراک گذاری این مطلب!