news-details

مدیر جدید شبکه ورزش، فردوسی پور و حرف شنوی از فروغی!

" اختصاصی نود پرس "

همانطور که از دو ماه پیش نوشته بودیم احسان شیعه به علت بازنشستگی، در روز اول مهر ماه ماموریتش در شبکه ورزش به پایان می رسد و یک مدیر جدید بر صندلی او تکیه خواهد زد!
این اتفاق هم رخ داد و چند روز پیش سینا معتضدی حکم مدیریت شبکه ورزش را گرفت.
معتضدی کار کردن در  شبکه امید و مرکز بسیج صدا و سیما را در کارنامه خود دارد و بچه های سیما می گویند علاوه بر رابطه دوستی نزدیک با فروغی مدیر شبکه ۳، از او حرف شنوی زیادی هم دارد!

با رفتن شیعه از شبکه ورزش شاید آخرین سنگر عادل فردوسی پور در این شبکه و برنامه فوتبال ۱۲۰ هم فرو بریزد هر چند اعلام شده این برنامه تا پایان سال ۹۹ در کنداکتور شبکه ورزش قرار دارد ولی هیچ بعید نیست اختیارات او در این برنامه هم محدود تر بشود.
فعلا که فردوسی پور مثل یک ارباب رجوع که از این اتاق به آن اتاق دنبال گرفتن چند امضا است، او نیز از این سازمان و ارگان به آن سازمان و ارگان دنبال اخذ مجوز برای برنامه هایی چون نود نو، ۹۹ و سایر ایده ها و پروژه هایش است و تاکنون در مورد همه آنها به در بسته خورده و اگر موفق به اخذ مجوز هم بشود هیچگاه تریبون پرمخاطب و پر تعداد از نظر تکرار در هفته ، مثل برنامه ۹۰ را نخواهد داشت و به عادلی پر و بال کنده بیشتر شباهت خواهد داشت!

 بی انصافی است که حذف فردوسی پور را محصول سلیقه و تصمیم فروغی بدانیم و ما او را تنها در حد اجرا کننده  یک تصمیم از مقامات بالاتر می دانیم و بس!

به اشتراک گذاری این مطلب!