news-details

حمله زامبی‌های فضای مجازی به رقیب گرگ پارسی/ توهین مستقیم به درک لانسفورد و خانواده‌اش مایه خجالت است

فحاشی‌ها در فضای مجازی ایران به چهره‌های مختلف ادامه دارد و این بار درک لانسفورد از آزار و اذیت این زامبی‌ها در امان نمانده است.

حاضران همیشه در صحنه و سلاطین فضای مجازی در ایران، برگ زرین دیگری به کارنامه مشعشع خود افزودند. این بار درک لانسفورد قهرمان رشته بدنسازی در مستر المپیا که در رقابت با هادی چوپان به پیروزی رسید، مورد هجوم زامبی‌های مجازی قرار گرفت. موج اهانت به لانسفورد آن‌قدر زیاد و باورنکردنی بود که او در ویدیویی، خط قرمز را اهانت مستقیم به خانواده‌اش قلمداد کرد و از ریزه‌میزه‌های فضای مجازی درخواست کرد حرمت‌ها را نشکنند و به افراد خانواده توهین نکنند.

همان‌طور که می‌دانید مسترالمپیا مهمترین و معتبرین رقابت جهانی پرورش اندام است که در ایالات متحده برگزار می‌شود. ورزشکارانی که به مسترالمپیا راه پیدا می‌کنند، نخبگان این رشته ورزشی هستند و هر چهره‌ای که مقام اول را به دست می‌آورد مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

هادی چوپان که سال گذشته قهرمان این رقابت‌ها شد، ۴ دوره پیاپی در مستر المپیا شرکت کرد تا تبدیل به یکی از نخبه‌های بدنسازی در جهان شود. حالا به هر دلیلی او گوی و میدان را به درک لانسفورد واگذار کرده است و هیچ دلیلی ندارد که عده‌ای در فضای مجازی ایران، دایه‌های دل‌سوزتر از مادر شوند و با هجوم به صفحه خانوادگی قهرمان مستر المپیا، تصویر ناخوشایندی از ایرانی‌ها ارائه دهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!